Branda1 Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 vist noen trenger felger så si ifra Skal en tur til utlande, har noen kontakter så si ifra ! skal se hva jeg kan ordne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 klarer du å skaffe kun kant til BBS RS? Brei kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Branda1 Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 noe sånt ? å vill du gi for det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIR Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Hvilken prisklasse er det snakk om? Studentpris? Jeg trenger nye felger etter at jeg bytta fra mcpherson(orginal) til coilover(justerbart). Felgene jeg har tar inni fjøra. De jeg har nå er 18x8,5". Husker ikke innpress i farten. Har noen som passer? 97mod E36 Coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Branda1 Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 haha!!! det er jo et hav med felger skal det være 18" ? gi meg mål og ca ossen felg du vill ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIR Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 haha!!! det er jo et hav med felger skal det være 18" ? gi meg mål og ca ossen felg du vill ha Ja kan være 18x8 eller 18x7,5, ska sjekke med innpress og regne litt på det når jeg kommer hjem. Har ikke tenkt meg en look ala rial daytona race, bbs lemans eller alpina. Må være billige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Branda1 Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 d er vel ikke lett å få de billige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Hvilken prisklasse er det snakk om? Studentpris? Jeg trenger nye felger etter at jeg bytta fra mcpherson(orginal) til coilover(justerbart). Felgene jeg har tar inni fjøra. De jeg har nå er 18x8,5". Husker ikke innpress i farten. Har noen som passer? 97mod E36 Coupe. Du kan jo løse dette med å montere en spacer!? Evt så MÅ du jo nesten vite innpresset og hvilket innpress du ønsker for å hindre dette i framtiden. Å reise til tyskland for å kjøpe billige støpte kopifelger er vel ikke helt lønnsomt heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Branda1 Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 hehe takk! Billig felger hva er det ? du finner vel nesten noen like greie i norge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIR Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 hehe takk! Billig felger hva er det ? du finner vel nesten noen like greie i norge da d er vel ikke lett å få de billige Surprised Har egentlig ikke peil på hva kopifelger koster i norge iforhold til tyskland. Men trenger ikke å være akkurat de, bare ala samme look. Har du noen priseksempler? Superbeetle: Skal vise bilen min på biltilsynet pga senkesettet før eukont. Spacere er da ikke aktuellt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 du får jo tüw godkjente spacere til en billig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Kan du skaffe work rezax1 i 8,5 og 10x 17? Pris evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Branda1 Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 Skal undersøke men kunne ikke finne de med ei gang! sender deg en pm om jeg finner noen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 skal du ha work rezax 1 så var det ett nypussa sett til salgs på e28.se sist jeg så for ca 2uker sia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 kan du skaffe 1stk. Motorsport felg typen som er m3 gt. Uten skrift på og 81/2 x 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå