Branda1 Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Virker ikke så lett å skaffe enkelte felger osv!! jeg tenkte på om folk ville ha oz felger, alpina , borbet osv! blei ikke sånn respons som jeg tenkte ! jeg tok det vel kanskje litt langt men jeg skal prøve å skaffe det jeg har sagt jeg skal prøve:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 noe sånt ? å vill du gi for det ? Jepp, noe sant ja. Vet ikke helt, spørst selfølgelig hvilken størrelse på kanten du klarer å skaffe. Hvor fort klarer du å skaffe? Er ikke de 1,5" kant som er orginalt på rs felgene? Tenkte på 2x 2,5" http://techride.pl/product_info.php?cPa ... ucts_id=37 og 2x 3,5" (Kansje 3", vanskelig å bestemme seg :S ) http://techride.pl/product_info.php?cPa ... ucts_id=39 "(tommer) Mvh Steffen Dybdal Sorry visst de linkene ødelegger for deg, kan fjerne dem visst du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Branda1 Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 hadde jeg vært deg så hadde jeg bestilt der ! jeg får det ikke noe billigere enn det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 hadde jeg vært deg så hadde jeg bestilt der ! jeg får det ikke noe billigere enn det ! OK, takker for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 skaffer du Braid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Hvor billig kan du skaffe Hartge Classic i 18" ? Kan gjerne være kopi-felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Branda1 Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 225/40-18 ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 får du ordna remotec 17", helst 9tom bak.? pusse objekter helst. eller bbs style 5 rep objekter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekordstv Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 hei! kan du skaffe borbet a 9x16 et 15 4x100? og hvilken pris blir det ca? Hilsen Ørjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dropze Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Hei. Har du noe bra pris på 19" HARTGE CLASSIC TYPE C ? 8,5" og 9,5" Skal på en e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pawel_nopl Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 4 originale 15" alu felger til E30. Eller noe som ser slik ut: ????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Hva slags felger i 16 tom 4x100 kan du skaffe ? På jakt etter noe sjeldne og sære greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Hva med Alpina felger til e21? Vet ikke hva de heter eller andre dimensjoner, utenom at de er 15" You skaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Du må ikke nøle med å handle hvis du finner strøkne originale E36 M3GT-felger!! 7,5 og 8,5 x 17". Smidde, med "BMW MOTORSPORT" inskripsjon og med polert kant og senter, samt flatsiden av "eikene". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohus Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Hei, er grønn på dimensjonsområdet, men trenger felger relativt kjapt, for bilen jeg nylig kjøpte, en 730. Bor i Oslo omr. Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå