Glenno Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Dette e ein hyggelig tråd å lesa. Ja å fredag vet jeg kansje hvor Karmøy er også, he he . Håper det er noe bimmers folk der eventuelt da? . Hehe, du er jo en av de jeg har blitt best kjent med her inne, og truffet flest ganger... Ja har litt samvittighet for ikke stikke innom Karmøy når jeg først er Bryne denna uka, så får prøve ta ferja over en tur. Du har jo vært nedover på vårmønstring, rudskogen.. noen ganger og alltid plinga og sagt ifra. Kjempe jente Astri. Tøft av deg og Monica (som også er ei veldig hyggelig jente) henge med oss gutta Håper jeg har fått presentert deg for mange andre bimmers folk når du har vært nedover .
///Mysild Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 jøss! hyggelig lesing her ja! off! har for mange navn jeg vil skrive, men for skrive om de jeg "husker" best: først må jeg nevne ad|os som jeg har blitt godt kjent med,og er en veldig hyggelig fyr (litt sær på visse områder dog ) de jeg har møtt og virker som ordentlige folk, også noen skrøner er lov, og som har lært meg ting og tang, som jeg setter pris på å dele kunnskaper med: breitbau, anders87,luftwaffel, tommy, søreng, dirtydicky, vetu03, stjerna, dr_s, marararius, øyvindL så de jeg ikke har møtt, men allikavel mye bra på hjertet: olelink, superbeetle, eirikL, anders, carlhaakon, marius2002, og mange flere!
Hawkon88 Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 jeg er ikke skeptisk, men antall posts er jo egentlig en ganske bankers måte å se hvor "dugenes" folk er, hvor mye de faktisk har bidradd (noen litt mer i tulletråden enn andre men..) Reputation er jo i teorien en bra ide, men det blir dumt hvis noen misbruker/gir noen + i boken pga dem har en vittig link i tulletråden. Dersom det hadde vært en måte å kvalitetssikret reputationspoints på- ville jo det vært det beste.. men på en annen side, hva trenger vi det til? De fleste er jo her inne nok til å se hvem som er seriøse og hvem som ikke er likevel. De som ikke er inne i "miljøet" lærer, eller får svar på det dem lurer på- og forsvinner..? Ellers liker jeg at du gir meg tillit glenno;) Hadde jeg hatt en datter- skulle jeg sendt henne bort til deg et år- bare for å vise at jeg stoler på deg også.. Edit: Jeg vil gi applaus til en de fleste her inne er uenig med i alle spørsmål om svinkjøring langs norske veier.. 336mik. En stund siden han har vært her nå, men det er morsom lesning å se debattene mellom ham, og andre medlemmer her inne.. bra at alle ikke er like mener jo jeg! Hvis alle hadde vært som Fredrik, galro osv.. hadde det vel ikke vært noen andre tråder enn tulletråden.. 336mik reagerte på dette 1
Hyggmaister Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Se det, nå ble tråden litt mer saklig Er masse folk her som fortjener skryt, og mange er blitt trukket frem allerede, så fra meg blir det litt "ingen nevnt, ingen glemt" Kan imidlertid trekke fram e36Cab1 som har hatt noen flotte prosjekttråder som jeg liker kjempegodt! Han fortjener kreds sammen med alle andre som er flinke til å legge ut og gjennomføre prosjekttråder, det er virkelig topp lesning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå