kinzo Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 høres ut som det kommer fra tennpluggene sånn merkelig klakke lys, noen som har noe råd/tips? kan det vær så enkelt at en av pluggene er løse som lager den klakke lyden? for når du drar den til siden så kommer det sånn klakke lyd, men vill være 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 litt usikker på kva du meiner her nå men prøv å dra til pluggene du så merker du om dei er lause ellers så kan det jo vere ventil klakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinzo Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 litt usikker på kva du meiner her nå men prøv å dra til pluggene du så merker du om dei er lause ellers så kan det jo vere ventil klakk? hvis jeg tar pluggen å drar den fram å tilbake så kommer den klakke lyden,, men er ventil klakk alvorlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 går bilen på alle cylinderene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 ang ventil klakkinga så har eg kjørt lenge med det før, kjem ann på kor mykje klakk det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinzo Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 går bilen på alle cylinderene? kan ikke så sykt mye om bil, men det kom plutselig i stad etter jeg bytta ut vakum slangen, fordi den var skikkelig råtten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinzo Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 ang ventil klakkinga så har eg kjørt lenge med det før, kjem ann på kor mykje klakk det er høres veeeldig ut som det kommer fra pluggen lengst mot torpedo vegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 ta eit skruhjern, sett stålet på skruhjernet ned på lokket på toppen og høyr med øyret heilt inntil plasten på begge sider av cylinderen da skal du klare å finne ut kva ventil det evt skulle komme fra er dette en e34 ? m20 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinzo Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 ta eit skruhjern, sett stålet på skruhjernet ned på lokket på toppen og høyr med øyret heilt inntil plasten på begge sider av cylinderen da skal du klare å finne ut kva ventil det evt skulle komme fra er dette en e34 ? m20 motor? er en m20 ja 12v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 da er det jo mulig å justere ventilene der, kanskje det hjelper føle blad 0.25, 1 10 millimeter fast og en tynn spiker eller nokke lignende så fikser du den saken kanskje det hjelper_? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinzo Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 da er det jo mulig å justere ventilene der, kanskje det hjelper føle blad 0.25, 1 10 millimeter fast og en tynn spiker eller nokke lignende så fikser du den saken kanskje det hjelper_? får prøve da:P selvom jeg ikke veit hvordan jeg skal gjøre det, men prøver;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 du legge føler bladet under fjøla og over ventil, pass på att kammen ikkje presse på ventilen, har ikkje du nokken som kan hjelpe deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinzo Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 du legge føler bladet under fjøla og over ventil, pass på att kammen ikkje presse på ventilen, har ikkje du nokken som kan hjelpe deg? har ikke det nei:P må det være ventilen:P? for jeg har sakt feil hele tiden:P det klakker fra tennplukken:P den som klakker når jeg drar den til sied:P HAHA sorry:P kan bare egentlig ikke så masse:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinzo Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 at det går ann å ta feil av ventilene å tennplugger:P å heregud, må begynne å skru litt mer:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå