Vaksdal haien Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Ønsker å kjøpe komplett bremser framme og bak frå m5 e34
Eirik Viste Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Jeg har nettopp kjøpt M5 calipere til et ombyggingsprosjekt. Men det vil ta sin tid før det er ferdig. Så hvis du har problemer med å få tak i bremser, er caliperne mine til salgs for 2.500 kr + frakt. Tilstanden til klossene vet jeg ikke. Men det er nok greiest å kjøpe nye sammen med skivene. Eirik.
Vaksdal haien Skrevet August 1, 2009 Forfatter Skrevet August 1, 2009 Synes det var litt mykje for berre caliperene
Eirik Viste Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Ja, vet at M bremsene koster. Det er jo caliperne som er viktige. Skiver og klosser er slitedeler. Men de begynner jo å bli rimelige i innkjøp de også. Jeg skal bygge en E34 530 V8 om til 540.(Faktisk 2 stykker) Da trenger jeg i alle fall disse bremsene bak. M5 har jo samme caliperne og skivene bak. Og caliperne bak nesten vanskeligere å få tak i enn store bremser framme. Jeg ser jo at prisene varierer veldig. Og det har ikke vært for mange store bremser for salg til E34 i det siste. Men det er en på forumet som skal ha 3.000 kr for M5 bremser framme med gode skiver og klosser. Men lurer på om de er blitt solgt. Jeg ville bare tilby mine bremser siden jeg ikke har behov for dem med en gang. Men lykke til i jakten på M5 bremsene. Eirik.
///MPower Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 prøv og ta kontakt med chevy8 her inne, han hadde noe for en stund siden tilsalgs
jolly Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Prøv på en skroting i Sveroge. Er nok et litt rikere utvalg av M5 der enn i Norge. Ellers kan jeg si at jeg tror det blir vanskelig å få tak i her på forumet. Men lykke til.
///MPower Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 du kan jo kjøpe nytt på koed, koster ca 7k for komplett ALT,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå