Dan327t Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Hei! Lurer på hva som er normal slitasje på kammen i en m20b25 motor. Driver å setter sammen en motor som jeg skal ha turbo på men skal kjøre uten først pga eu. Så skal z45 kam på etterhvert. Har en org kam jeg tenkte å sette i først men synes ikke denne ser bra ut. Noen som evnt har bilder av kam og bukker i topp? Mvh Dan.
Fliid Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Legg ut bilde av den du har. Så kan forumet bedømme.
Muren Motorsport Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 ser den ikke bra ut.. kast den.. Den blir ikke bedre med tida, Og den blir fort verre, med påfølgende spon i motoren. en kamaksling er ikke gjennomherda. regner med att vippene dine ser like fæle ut, bytt de og.
Dan327t Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 her er ett bilde av den værste tror jeg. Hadde dere satt den i en periode fram til det blir z45?
knut_olestad Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Holder med Muren, gjør det skikkelig med en gang, så får du kjørt inn kammen før du hiver på turbo.
Dan327t Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 hvordan vil den oppføre seg på en sugemotor a? fungerer det ok?
Bimmerlars Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Sammen som kammen egentlig. Groper/striper. Om du skal montere ny Z45 kam hadde jeg nok skiftet alle vippene også.
Dan327t Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 vippene synes jeg ser fine ut. men hvordan vil den oppføre seg på sugemotor med z45?
Azeton Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 vippene synes jeg ser fine ut. men hvordan vil den oppføre seg på sugemotor med z45? Går helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå