M30bXx Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 hei sitter med en e34 som jukser på tomgang og lukter litt bensin av eksos, motoren har vært byttet på bilen for noen mnd siden og skulle ikke ha gått mer en 84000km. den bruker ikke olje, og drar som den skal går greit, men jukser som faen på tomgang, når dette skjer kan servoen også "jukse" litt og bremsene blir litt hardere. jukser enda verre når jeg kobler ut lmm. kommer en klikke lyd når jeg kobler denne inn igjen, jeg har kun vært borti m30 motorer så dette er litt mytt for meg det er forøvrig en m50b20 med automat. takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2009 forresten så ble ikke hjernen resatt når motor ble byttet. gamle motor ble byttet pga vanos ras eller noe slikt,er ikke min bil enda, men vurderer og kjøpe den billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 kom igjen gutta, har helga på meg til og finne feilene, noen som kan bidra med diagnose i sandefjord/larvik/skien eller i nærheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå