Dirty Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Joda nå som vi har fått så fint lokale her i mandal, og vi er en STOR gjeng fra mandal som kjører bmw. inviterer vi alle fra bimmers å komme på treff aka grillfest . datoen er ikke satt men blir ikke så mange helgene til, må bli en søndag Dårlig bilde, men eneste jeg fant her i farta, som dere ser på bildet er det stort og MASSE plass bak til bilene , kan stu inn hele bimmers her men noen som kunne tenke seg dette ?
Rabies Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Kommer jeg, hvis det blir lagt til en helg som passer for meg Og hvis den hvite passaten på bildet IKKE kommer...
Dirty Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Skrevet Juli 31, 2009 Kommer jeg, hvis det blir lagt til en helg som passer for meg Og hvis den hvite passaten på bildet IKKE kommer... 2 helger til ? neste helg er det skalldyrfestivalen her i lille mandal, så passer ikke så bra da. vi har store griller men mangler litt benker, men kans være vi kan få tak i noen. alltid greit å ha hehe den kommer ikke vi har kjetting til ingangen nå blir vel 9.08.2009
Rabies Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 9/8 er ikke aktuellt for min del i hvertfall... Bryllup den 8/8 og tror ikke kjærringa blir så fornøyd hvis jeg stikker avgårde dagen etter for å gå på treff Men jeg følger med i tråden, og blir det valgt en annen helg stikker jeg nok innom. Kjetting i inngangen ja Kjenner jeg dem rett blir dere vel bøtelagt for å hindre politiets arbeid
Christer Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 vi fyrer grill og ta med dere bilene:) vi kommer tilbake med dato.. er folk gira på dette? forholdsvis god plass foran verkstedet er det og
Ad|oS Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Høres ikke dumt ut dette! Jobber både søndag og mandag, men er jo mulig det kan bli tid til dette også... Tenker dere dagtid eller kveld?
Christer Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 trur det heller mot 16 aug... men ikke sikker enda.. vi tenkte fra 2-3 tia på dagen til folk vil hjem
Christer Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 tenkte siden vi endelig har fått litt plass til rådighet og selv synest dette er morro så tenkte vi at vi kunne finne på noe morro for folket... morro å treffe nye folk å se på nye biler og
///Mysild Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 jeg jobber søndag 16 på kvelden, og 15 er det jo gatebil
Dirty Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Skrevet Juli 31, 2009 kan ikke ha det rett etter gatebil. må bli 9ene tror e eller til neste helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå