Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det kan IKKE jeg :P

Jeg må skifte veivsensoren på bilen min (316, E46)

Og den sto på verkstedet, helt til de ringte og fortalte meg at de ikke ville skifte den, fordi det var så "vanskelig" og så mange andre deler/dingser som måtte byttes også siden den sensoren sitter innenfor innsuget (eller noe), så han anbefalte meg å kjøre den på merkeverksted....

Det kan vel ikke være så vanskelig for et verksted å skifte en sensor vel?????

Skrevet

Ihvertfall greit at dem sa ifra, enn at dem prøvde og gjorde feil, og sa at de gjorde alt riktig, og at man ikke får noen erstatning eller noe.

(Ja, har vært borti det)

edit: pokker så dårlig skrevet..

Klokken er mye ja :lol:

Skrevet
Høres ut som de driver å skifter feil del. Sitter vel foran på reimskiva på denne motoren også?

uuuuææææææ!!!!! FEIL del???

Jaja, har hentet bilen, så de får ikke gjort noe galt med den nå hvertfall :wink:

---> herregud, at det går ann å være så blåst når det gjelder akkurat det som sitter i motoren :roll::roll::roll::oops:

Skrevet

Hvis du har den nye motoren (n et eller annet) så er veivalselsensoren alt annet enn kos og bytte, hvis du ikke har armer like fleksible som en gummistrikk må innsuget av..

Skrevet
Hvis du har den nye motoren (n et eller annet) så er veivalselsensoren alt annet enn kos og bytte, hvis du ikke har armer like fleksible som en gummistrikk må innsuget av..

På M50 og M40 var det hvertfall ikke noe problem å bytte, eneste var at den satt noe jævlig irret fast, men trengte kke av med innsuget?!

Skrevet

Ser rimelig kinkig ut å bytte, men de burde ha klart det (uten at jeg vet hvordan verksted du var på)

Godt de er ærlige ihvertfall :wink:

Skrevet

På M50 og M40 var det hvertfall ikke noe problem å bytte, eneste var at den satt noe jævlig irret fast, men trengte kke av med innsuget?!

så les hva jeg skrev da.. På den nye motoren N et eller annet...

Er veldig annerledes på den nye da sensoren ikke sitter i front :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...