Gå til innhold

janerik171187's e30'r, kan stenges


janerik171187
 Share

Anbefalte innlegg

skjedde noe idag/igår og, fikk ordna tak på kompressorrrommet/vedskjulet, tok en gammel takstige jeg fikk og lagde 3 biter oppå taket slik at det går an å male der uten å ødelegge taket,

DSC_0029-1.jpg

litt rotete men går da an å gjøre noe her :P

DSC_0028-1.jpg

fikk ordna noe grus så jeg kom meg inn i garasjen med bil og (derfor cab'n sto inni der)

men tror jeg må bruke noe annet, må ta fart for å komme inn for å ikke spinne stort hull heller :P

DSC_0002-2.jpg

traktoren er kjekk da :P

DSC_0003-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 337
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

handla litt smått på netthandelen her (ble litt mer enn nødvendig seff9

fikk meg og en jekketralle av stefaren min så da kan jeg ha ting på paller så er det lett å flytte på de, har dekkomlegger og presse etc, så tenkte å ha de stabla langs ene veggen så dra de fram når jeg trenger de.

noen bilder:

sånn sperre til å sette på parkeringsplassen sin, får se om jeg trenger den menne, kan jo være kjekk ekstra sikring inn i garasjen. (ga hele 90 kr)

DSC_0042-1.jpg

sånn løftebukkgreie til atv etc, tenkte den kanskje er kjekk å jekke opp bakstilling o.l f.eks, ga bare 200kr såe

DSC_0041-1.jpg

fått noe div greier på pall,

DSC_0040-1.jpg

er en sånn garasjestøvsuger med 10m slange og eskene til alt det andre på jekketralla her:

DSC_0039-1.jpg

sånn hydrauliske kjørebukk/ramper greier, sikkert fin til å jekke opp bilen ,tenkte å prøve den når jeg må under tds'n og henge opp et deksel som er løst

DSC_0043-1.jpg

DSC_0044-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice :-)

skulle vell hatt litt mer takhøyde, men får da løftet den opp en del lell :P

skal ut å ordne strøm til den nå så den funker :)

Alt er nå bedre enn jekk å støttebukker :-)

jepp :P får lage meg en eller annen greie å sitte på :P

fått den til å fungere nå og har satt på labbene :)

DSC_0079.jpg

DSC_0080.jpg

får rydde litt i helga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du droppa å hatt loft og hatt skikkelig takhøyde da? Det måtte jo vært mye bedre. Eventuelt hatt en hems for lagring istede? Eller du har dragere istede for en sånn limtredrager i taket kanskje? Bra garasje da!

kunne seff det, men planene er å bygge en til garasje etterhvert, så får se om det blir noe høyere der. tok bare å rev dne gamle og satte opp en i lik størrelse for å ha en garasje å stå i, bedre med en litt trang/lav en enn ingen :)

viktigste er at jeg kan få bilen litt over bakken enkelt.

klarer vell å heve den sånn at det er noe over 1m under bilen, så er vesentlig bedre enn jekk og støttebukker.

men har en cab, og om jeg absolutt vil ha den høyere opp så kan jeg jo lage hull i taket sånn at vindusramma kommer seg opp på loftet,

var egentlig ikke meninga med bukk i garasjen, men den er såpass kjekk å ha og lite i veien så ble til at jeg satte inn en.

må bare få lagd meg noe å sitte på mens jeg skrur under bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått rydda litt og testa bukken med e34'n på nå,

DSC_0093-1.jpg

DSC_0094-1.jpg

DSC_0095-1.jpg

ble ikke så gerlig høyde under

DSC_0096-1.jpg

sånn passe klaring til tak/åpner/port

DSC_0097-1.jpg

DSC_0098-1.jpg

DSC_0099.jpg

ca 130cm høyde under

DSC_0102-1.jpg

skal endre på hele skap/hylle opplegget så alt kan flyttes rundt med jekketralle tenkte jeg,

mest pga skal isolere etterhvert så er jo kjekt å kunne flytte ting enkelt.

denne var perfekt høyde på til å sitte på under bilen

DSC_0103-1.jpg

vet bilen står "feil" vei på bukken der, men pga touring så passer den best den veien, med e30'n inni så blir det riktig vei inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...