Gå til innhold

janerik171187's e30'r, kan stenges


janerik171187
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 337
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se her ja, kjenner igjenn mye av delene du poster bilde av :D Den "lille" icen, var den du kjøpte av meg sant?

jepp. blir nok å bruke den siden må kappe litt for å få plass til den større. og det gidder jeg ikke :P

E28 TURBO

Brukt 10mm på det ombygde grenrøret mitt og det har holdt som fjell d

håper da det holder :P fikk plata gratis så :P

har og handlet meg noe stål så jeg får lagd litt braketter.

15mmx15mm 4-kantrør 1,5mm gods, kjøpte på bauhaus til 35kr meteren, syntes ikke det var så ille jeg :P, ivertfall ikke når 20mmx20mm 1.5mm gods kostet 109kr meteren :? skjønte ikke helt den prisinga der menne

skal ut i verkstedet imorra ivaffall, så fårvell fortsatt litt da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har da gjort noe idag.

fått laget braketter til cooler, oljekjøler, skulle lage toppfestene til radiatoren, men glemte igjen den siste gummibufferten å ha på bånn så må ta det imorra.

bilder:

DSC00456.jpg

DSC00457.jpg

DSC00458.jpg

DSC00460.jpg

DSC00461.jpg

DSC00462.jpg

prøvemonterte litt for å se hva jeg må tilpasse i frontblekket, og holder å kappe litt igrunn, ellers så går det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

droda ut i verkstedet idag,bare for å se at det var fullt av vann på gulvet, jeghar heldighvis plassen nærmest døra, så var ikke stort vann der jeg holder på men gikk for å skaffe en pumpe og få ut litt vann.

grunnen til at det er så mye vann er at det tiner masse ute nå og er endel is utenfor så alt vannet går inn i verkstedet, og "sluket" tar ikke akkurat unna så mye :P da jeg tror det bare er et hull i gulvet.

sådadro jeg å kjøpte en pumpe til 200kr på biltema, den funket i maks 1min før den slutta å pumpe ut av slangen, så droåbytta den, mentok da en litt større en, kom tilbake til verkstedet, og den var det seff jordfeil på, så den funka dårlig.

så 3 gang på biltema så fikk jeg endelig en som funket men davarseff 25m slange for lite siden den pumpa måtte litt lenger inn der det var dypere for å funke.

så må handle lengre slange imorra, men fikk gjort noe alikevell, lagd øvre festene til radiatoren.

målte det til 10cm vann på midten i verkstedet :P

DSC00464.jpg

ikke så ille der jeg holder på

DSC00463.jpg

det jeg fikk gjort idag:

DSC00465.jpg

får ikke gjort stort når man må kjøre på biltema 3 ganger og er 30min hver vei :P

men imorra så skal jeg hente skinninteriør til bilen, og etterpå ut i verkstedet å beynne å tenke på å få inn en motor, om det bare blir for prøvemontering eller om dne blir ståendes gjenstår å se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off kjedelig med vannet, samme på verkste jeg er når det tiner, men er heldivis ikke så ofte snø.

Hadde du gidda å målt tykkelsen på den radiatoren din? :) Er på jakt etter en tynnest mulig til e30.

rimelig sikker på at registeret er 5cm ivaffall.

om du ser på bildet så er de festebrakettene oppe kappet til 4cm, så ser ut som radiatoren er ca 6-7 på det breieste, men kan måle imorra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble ikke gjort stort idag grunnet vakke helt i form, men fikk handlet meg noe eksosrør til DP og trykkrør, planen er å bruke eksorør ivaffall siden jeg har utstyr til å sveise stål men ikke alu.

har og bestilt noe silikonslanger og dp til wastegaten,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har da fått henta silikonslangene idag, takk til maxam tuning for god service :D

har og fått sveisa trykkrøra, gjenstår å se om de ble tette menne :P

slang på et lag grunning så de ikke ruster så lett ivaffall.

DSC00479.jpg

DSC00478.jpg

DSC00476.jpg

må nok wrappe eksosen, da er ikke mer enn 1cm til silikonslangen

DSC00477.jpg

ble top gear show på kvelden så fikk ikke gjort så mye idag. men skal ut imorra, ivaffall halvedagen,og skal ut hele søndag, så kommer bilde med røra montert da og litt div annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...