janerik171187 Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 skjedde noe idag/igår og, fikk ordna tak på kompressorrrommet/vedskjulet, tok en gammel takstige jeg fikk og lagde 3 biter oppå taket slik at det går an å male der uten å ødelegge taket, litt rotete men går da an å gjøre noe her fikk ordna noe grus så jeg kom meg inn i garasjen med bil og (derfor cab'n sto inni der) men tror jeg må bruke noe annet, må ta fart for å komme inn for å ikke spinne stort hull heller traktoren er kjekk da
janerik171187 Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Skrevet Desember 22, 2012 handla litt smått på netthandelen her (ble litt mer enn nødvendig seff9 fikk meg og en jekketralle av stefaren min så da kan jeg ha ting på paller så er det lett å flytte på de, har dekkomlegger og presse etc, så tenkte å ha de stabla langs ene veggen så dra de fram når jeg trenger de. noen bilder: sånn sperre til å sette på parkeringsplassen sin, får se om jeg trenger den menne, kan jo være kjekk ekstra sikring inn i garasjen. (ga hele 90 kr) sånn løftebukkgreie til atv etc, tenkte den kanskje er kjekk å jekke opp bakstilling o.l f.eks, ga bare 200kr såe fått noe div greier på pall, er en sånn garasjestøvsuger med 10m slange og eskene til alt det andre på jekketralla her: sånn hydrauliske kjørebukk/ramper greier, sikkert fin til å jekke opp bilen ,tenkte å prøve den når jeg må under tds'n og henge opp et deksel som er løst
janerik171187 Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Skrevet Desember 26, 2012 fått meg løftebukk nå og handlet verktøytralle med verktøy og noe div annet drit fra netthandelen bilde av bukk kommer når jeg begynner å montere, tenkte å gjøre det imorra
Morris56 Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 Mye bra prosjekt du har skulle ønsket jeg hadde pågangsmotet ditt
janerik171187 Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Skrevet Desember 27, 2012 Mye bra prosjekt du har skulle ønsket jeg hadde pågangsmotet ditt takker må ha noe å finne på har fått opp bukken nå, mangler stort sett bare strømmen og noen deksler + få på labbene så er det ut og kjør noen bilder: liten snublefelle på loftet da
janerik171187 Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Skrevet Desember 27, 2012 Nice skulle vell hatt litt mer takhøyde, men får da løftet den opp en del lell skal ut å ordne strøm til den nå så den funker
hamansen Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 Nice skulle vell hatt litt mer takhøyde, men får da løftet den opp en del lell skal ut å ordne strøm til den nå så den funker Alt er nå bedre enn jekk å støttebukker
janerik171187 Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Skrevet Desember 27, 2012 Nice skulle vell hatt litt mer takhøyde, men får da løftet den opp en del lell skal ut å ordne strøm til den nå så den funker Alt er nå bedre enn jekk å støttebukker jepp får lage meg en eller annen greie å sitte på fått den til å fungere nå og har satt på labbene får rydde litt i helga
janerik171187 Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Skrevet Desember 29, 2012 fått rydda litt og vært og hentet noe på netthandelen igjen verktøytralle og div annet. skal rydde mer imorra og prøve å få en bil på bukken tenkte jeg
Kristov Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 Hvorfor har du det staget på tvers av løftebukken?
janerik171187 Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Skrevet Desember 30, 2012 Hvorfor har du det staget på tvers av løftebukken? den er laget sånn (for å tåle vekta av 2tonn++++ bil), kunne sikkert droppa den, men er ikke noe serlig i veien så beholder det på.
Rollerboy Skrevet Desember 30, 2012 Skrevet Desember 30, 2012 Kunne du droppa å hatt loft og hatt skikkelig takhøyde da? Det måtte jo vært mye bedre. Eventuelt hatt en hems for lagring istede? Eller du har dragere istede for en sånn limtredrager i taket kanskje? Bra garasje da!
janerik171187 Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Skrevet Desember 30, 2012 Kunne du droppa å hatt loft og hatt skikkelig takhøyde da? Det måtte jo vært mye bedre. Eventuelt hatt en hems for lagring istede? Eller du har dragere istede for en sånn limtredrager i taket kanskje? Bra garasje da! kunne seff det, men planene er å bygge en til garasje etterhvert, så får se om det blir noe høyere der. tok bare å rev dne gamle og satte opp en i lik størrelse for å ha en garasje å stå i, bedre med en litt trang/lav en enn ingen viktigste er at jeg kan få bilen litt over bakken enkelt. klarer vell å heve den sånn at det er noe over 1m under bilen, så er vesentlig bedre enn jekk og støttebukker. men har en cab, og om jeg absolutt vil ha den høyere opp så kan jeg jo lage hull i taket sånn at vindusramma kommer seg opp på loftet, var egentlig ikke meninga med bukk i garasjen, men den er såpass kjekk å ha og lite i veien så ble til at jeg satte inn en. må bare få lagd meg noe å sitte på mens jeg skrur under bilen
janerik171187 Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Skrevet Desember 30, 2012 fått rydda litt og testa bukken med e34'n på nå, ble ikke så gerlig høyde under sånn passe klaring til tak/åpner/port ca 130cm høyde under skal endre på hele skap/hylle opplegget så alt kan flyttes rundt med jekketralle tenkte jeg, mest pga skal isolere etterhvert så er jo kjekt å kunne flytte ting enkelt. denne var perfekt høyde på til å sitte på under bilen vet bilen står "feil" vei på bukken der, men pga touring så passer den best den veien, med e30'n inni så blir det riktig vei inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå