Simons Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 hei. heter Erik, her er mitt bmw-prosjekt har kjøpt meg en svensk 328i coupe, også kjøpte jeg meg et m3 karosseri som var engelsk alt er ribbet ut fra den svenske, ogs har jeg begynt å tilpasse hul. å bytte om fa høyer styrt til venstre styrt, skåret bort reserve hjulbrønnen. trenger motor hjelp, motor er m52b28 alu blokk og topp, trenger oppbyggings tegninger å hjelp, har tenkt å ha rundt 600-750 hk har noen bilder av mitt prosjekt
Joakim H Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 dette kan bli morro:D håper på et prosjekt med masse bilder:) hehe
Simons Skrevet August 1, 2009 Forfatter Skrevet August 1, 2009 dette kan bli morro:D håper på et prosjekt med masse bilder:) hehe hehe ja det blir det nok sikkert
Wendel Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Lurer også litt på hvorfor du valgte m52b28 motoren. Blokka her er jo som sagt av alu. Og da vil du få problemer med borring da sylinder veggene er belagt med nikasil, såvidt meg bekjent ihvertfall. Alu blokka er vel også kjent for å være litt svakere enn stål blokka til m50 motorene. Men ellers masse lykke til! M5x motor med overladning er ufattlig morro når det funker! Det kan jeg skrive under på
E36Cab1 Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Ingen problem så lenge sylindrene er i god stand,nikasil er bortimot usliteligt. Og motoren er vel endel lettere enn M50 vil eg anta.
SteffenM2 Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 M52 alu blokkene sprekker vel somregel ved rundt 700-750HK ja, uavhengig hvor bra stand sylindrene er i. Er kun noe jeg har snappet opp ifra PPF forumet, men jeg ville da tro at de gutta vet hva de driver med.. Tror heller jeg ville fått tak i en M50B25 blokk, også satt alt over på den. Men 600-750hk høres jo lovende ut! Kan bli gøy det her, lykke til
Simons Skrevet August 22, 2009 Forfatter Skrevet August 22, 2009 jo takker, ja jeg vet det skal ikke ha den motoren, tenkte på å få tak i en 3,2 turbo på, 600-800hk det burde holde
andreee Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Ah er dette ved de gamle nedlagte bygningene?? Ser sånn ut .. har gard rett på skotfoss!.. Derfor jeg kjente det igjen hehe.! Lykke til med prosjektet! 600 holder godt det og nydelig lyd Får komme innom å se neste gang jeg er i skien! mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå