George Constanza Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 M3`n har nå fått røde/hvite baklykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Pris kan diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Nyvasket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 bump...nytt bilde av bilen nyvasket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nénmacil Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Dette var en flott bil! Faktisk en jeg kunne tenke meg selv... hm. Personlig har jeg aldri vært spesielt stor tilhenger av E36 karosseriet, men akkurat denne bilen med fargekombinasjonen, lyktene, interiøret, felgene osv. gjorde den meget flott! Nå skal det jo sies at jeg er svak for Daytona Violet da Er det eventuelle feil eller mangler på bilen? Er virkelig lakken så pen som bildene viser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Dette var en flott bil!Faktisk en jeg kunne tenke meg selv... hm. Personlig har jeg aldri vært spesielt stor tilhenger av E36 karosseriet, men akkurat denne bilen med fargekombinasjonen, lyktene, interiøret, felgene osv. gjorde den meget flott! Nå skal det jo sies at jeg er svak for Daytona Violet da Er det eventuelle feil eller mangler på bilen? Er virkelig lakken så pen som bildene viser? Bilen er veldig fin i lakken. Faktisk er bilen enda finere "live", enn den er på bildene. Det er ingen feil eller mangler på bilen per dags dato. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Bumper denne en gang til før den settes vekk for vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 hvor på srølandet er det denna står? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onmymind Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Står Sør-Audnedal på AutoDB-annonsen. Men trodde jeg så at denne var solgt på FINN, men har vært et par ganske like til salgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg