Gå til innhold

Bilder fra Nordmøre Gatebiltreff i Surnadal (kun BMW-bilder)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skal ikke si dette sikkert, men mente de sa dette var en 320? Med ombygde skjermer osv?? mulig jeg tar helt feil nå.!

Er alle fall Asanti hjul på den, 10 og 11x20". Sykt fet bil ja, uten tvil.!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde e46`n er en krasja 328 var det en som sa til meg på treffet, rå å se på :D

så strøken ut den svarte e28`n ja...og den ratlooken til h_vatn var bra "laget" :)

til de som ikke så noen råe/pene biler på bildene, hold kjeft og kommenter deres egen jævla homsetråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er en 320 ja.. Snakket med en bekjent nå som har vært å sett på den under oppygginga..

E28`n var driiitfet.!! :D Ratlook`en til Halfdan var også kul ja.;) men den blir kanskje for de litt spesielt interiserte.. men jeg liker der godt 8)

Du som hadde den stv med STORT anlegg? el? (enig i det du skriver med småskrift. ;p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :P ikke jeg som sto og spilte nei..parkerte ute jeg, gikk og trilla simo inne ( barnevogn :D )

han med e30`n med 2snurrer stoppet meg utenfor en lokal butikk en gang mens jeg hadde 318is med turbo, han var sikkert selger for han venta utenfor mens jeg var inne og handla (trodde nesten han var undercover jeg :P ) så spurt`n meg om alt med bilen min, helt hekta på bmw turbo..rå fyr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den E46 M3'en med karbonpanser- og bakluke møter jeg rett som det er i Trondheim. Ser helt vill ut 8) Ellers var den sorte E28'en med BBS RS ufattelig flott.

ingen m3 det,heller m3 look på den..

tror nok speedometeret på m3 går lengre enn 240km/h :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...