JonasD Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Jo, må lage tråd! Utrolig rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Takk for det du, ja skal prøve å lage en tråd etter bremsinga 21august! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil-s Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Noen som vet hvor man kan skaffe slike skjermbreddere til E46? Som den røde coupe'n mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Noen som vet hvor man kan skaffe slike skjermbreddere til E46? Som den røde coupe'n mener jeg. Tror det er M3 E46 skjermer som er bygd på org coupe. Om de er breddet noe mere er usikkert, men det kan se slik ut. Hvor de skaffes vet jeg ikke, men kanskje Ole@automote (brukernavnet på bimmers) vet noe? Er ikke automote som har bygd denne, men de driver jo i samme rettning. Edit: Endret fra ola til ole@automote Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Det var en del bmw'r der ja som hadde blitt påkosta noen lapper Likte spesielt godt den røde E46 m3 med carbon GTR panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.A.S Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 noen som har bilde av min hvite e28 med borbet a felger? jepp,har det legger ut etter jeg har redigert de flott:) der er et av mine har vel noen til å av den tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 kanskje Ola@automote (brukernavnet på bimmers) Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 min da? har en streamer i bakruta, ///mpower og under står det, det handler ikke om å vinne men og spinne stod atmed med e30 touring med m50b25 motor i få fram bilder Er bilder av din på www.oppdalgatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 kanskje Ola@automote (brukernavnet på bimmers) Ole Ole da sjøø. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 ser ut som jeg må registrere meg for å se linken demmers får ta det etter jeg kommer hjem fra arb idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Det kan se ut på bilde att den røde har samme skjermene som den svarte Automote caben som jeg veit har bredda M3 skjermer framme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 pokker at jeg ikke fikk med meg at det var treff da mye rått der såg det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 her er noen bilder av min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Må si det var en del heftige bimmere her som jeg ikke hadde vist om gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå