jensemann23 Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null Er jo gratis å sette inn setene som følger med. .Hva med km?Gått for langt? Prisen for høy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Denne bilen har jo skilter fra etter 2001 så er vel ikke sikkert det er gratis å sette inn bakseter...Jeg mener og den har gått langt,men er den godt holdt har jo det lite å si.Verre hvis alle slitedelene må byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennetht Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Er ikke sikkert det er gratis å omregistrere til 5-seter om den evt. er importert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 skal sjekke, har sendt en mail til selger. Det er vel den gamle forkammer-motoren som sitter i denne. Er vel kanskje ikke noe særlig den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Førstegangsreg 24.10.2000 i norge så ikke helt gratis enda. Står gjerne det i annonsen om det er gratis å sette inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 skal sjekke, har sendt en mail til selger. Det er vel den gamle forkammer-motoren som sitter i denne. Er vel kanskje ikke noe særlig den? skuddsikker motor det men værre med automatkassa hvis du skal hente noe mer ut av den, som ikke er noe problem i det hele tatt. (snakker av erfaring) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 hvordan er de i forbruk da, til kort dagligkjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 0,5-0,6 på langkjøring,ca 0,8 på blandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 oki. Grønt interiør trekker litt ned, men ellers synes jeg det ser ut som en grei bil. Hva synes dere om prisen da? Er sikkert prutbar.. Er jo en gammel bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 kan få kjøpe min,5seter med skinn til samme prisen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 ja? Send meg noen bilder da. km? Utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 mye får man ut av denne med chip da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 skuddsikker motor det men værre med automatkassa hvis du skal hente noe mer ut av den, som ikke er noe problem i det hele tatt. (snakker av erfaring) Om autkassa tar kvelden så har jeg en som er i god form...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Har siklet litt på den der eg også. Er forsåvidt ein grei motor konstruksjon på den. Men har hørt at Tyskland har feitare bensinblanding enn Noreg? Sånn at du må bytte diesel pompa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wirrumsen Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Har siklet litt på den der eg også. Er forsåvidt ein grei motor konstruksjon på den. Men har hørt at Tyskland har feitare bensinblanding enn Noreg? Sånn at du må bytte diesel pompa? Om de har fylt på bensin der nede, er det jo uansett ikke noe heldig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå