JonasD Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 Hei! Var ute å kjørte 325'en for noen uker tilbake og har ikke rukket å spurt her. Men skulle teste aksellerasjonen fra 2. til 3. men det var på måte ikke noe drag på bilen i det hele tatt! Er ellers ikke noe bra drag i forhold til en 325 skal være. Vet ikke hva det er men lurte på om det er cutchen som gjør det, for den er "gåen". Altså bilen kan kjøres for det.. ?
ehrnst Skrevet August 1, 2009 Skrevet August 1, 2009 om clutchen slurer er det lite drag å hente på høyere turtall
JonasD Skrevet August 1, 2009 Forfatter Skrevet August 1, 2009 Ja, slurer litt, clutchen tar langt ut. Men da vi testa aksen. var det omtrent på 5000 omdr. nesten slik at den gikk i fri gir.. Vanskelig å forklare men..
JonasD Skrevet August 21, 2009 Forfatter Skrevet August 21, 2009 Må nesten dra opp denne: Kan det også være fordi jeg kanskje har 318 diff? Har ikke sjekka, men regner med det siden den er ombygd? Kjører jo på 80 km/t på 3000 omdreininger!
///christian Skrevet August 21, 2009 Skrevet August 21, 2009 Må nesten dra opp denne:Kan det også være fordi jeg kanskje har 318 diff? Har ikke sjekka, men regner med det siden den er ombygd? Kjører jo på 80 km/t på 3000 omdreininger! Er vel normalt med 3000 rmp på 80 km/t mener jeg..
///christian Skrevet August 21, 2009 Skrevet August 21, 2009 Mener jeg har sett flere tråder rundt om på forumet der flere e34 har hatt rundt 2500-3000 rmp i 80km/t.
JonasD Skrevet August 21, 2009 Forfatter Skrevet August 21, 2009 For å si det slik så kjører mora mi sin Laguna på 2700 rpm i 80km/t med 70-80 hk!
NeonMuffler Skrevet August 21, 2009 Skrevet August 21, 2009 har vel noe rundt 2200 i 80 på e34 med m50b25
Hauso Skrevet August 22, 2009 Skrevet August 22, 2009 Jeg har 2500 rpm i 5 gir i 80 km/t, 90 km/t= 3000 rpm, 105 km/t = 3500rpm. Orginal e30 318, m40. Håper det hjelper. Synes 3000 rpm i 80 km/t var litt mye. Lykke til:D
jensemann23 Skrevet August 22, 2009 Skrevet August 22, 2009 jeg har 2900 i 100kmt. har 325 med 328 diff. men det er e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå