Arild G. Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 ønsker å kjøpe et rustfritt og relativt strøkent e28 panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Har panser i drammen, sølvfarga.. noe rust men bulkfri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 har fått tak i panser nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 bump.. fortsatt på utkikk etter panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 jeg vurderer egentlig å kjøpe et helt nytt panser, da bilen det skal på er en bil som skal bli strøken. panseret jeg har på bilen nå er veldig bra bortsett fra rust forran på høyre hjørne. rustet inni falsen på innsiden. jeg kjøpte også et panser nylig (usett) som skulle vere bra, men der var den profilen/avstivningen frame på innsiden helt herpa (slått på med slegge eller noe) så jeg vil ikke bruke det heller. vil at det skal gå an å åpne panseret uten å skjemmest så er interessert bare visst det er i veldig bra stand og jeg har ikke mulighet for å hente visst du bor langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 jeg bor vell i oslo så da går det vell ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Kan skaffe et diamantsvart panser som er meget bra. Se link: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=131971&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå