BMW318TDS96 Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Noen som vet hvordan den eletriske viften er koblet på en cab 1994 e36 får den ikke til og gå, men når jeg setter pluss og minus direkte på veften så går den. Har byttet føler i radiator uten noe hell med det. Noen som vet eller har hatt samme problem?
Superbeetle Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Ehm... trodde ikke noen E36 hadde elektrisk vifte jeg.. Er ikke Ac viften du har funnet da?
Azeton Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 jeg har elektrisk vifte på min E36 jeg.. Da er den vel bygd om? ser det ut som ettermontert ledninger med rele osv?
Dekkbrenneren Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 jeg har samme problem, er elektrisk kjølevifte... ikke noe ombyggning nei
BMW318TDS96 Skrevet August 2, 2009 Forfatter Skrevet August 2, 2009 Tror vifta har kanskje noe med aircondition og gjøre har det orginalt på min bil
raytech76 Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Har du aircondition så er det el vifte også ja. To trinns vifte dette, høy og lav hastighet. Sjekk sikring, hvis ikke denne er gåen så skal det være to releer i tilegg. Et for høy hastighet og et for lav hastighet. Prøv å bytte om på disse. Viften skal kun gå ved påslått aircondition eller ekstrem høy varme på motoren.
Azeton Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Ja, blir noe annet når det er AC-vifta.. Trodde jeg hadde gått glipp av noe nå.. Har du testet bryter-tingen som står i radiator og gir signal til rele?
Dekkbrenneren Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 heidu raytech76... Hvor befinner disse relêne seg? Hvis du tar ut kontaktstykket til venn temp.giver, tar en ledning mellon 2 hull, av du 3 som er, går vifta hele tiden. Men kan anbefale å sette på en 2 amp, sikring eller noe den duren mellom ledningen så ikke noe annet ryker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå