uvex Skrevet August 2, 2009 Skrevet August 2, 2009 Jeg har Hella Xenon lykter på min E39. Er med oransje blinkers, så ikke facelift utgaven vel. Den automatiske høydejusteringen fungerer ikke lenger på noen av lyktene, noen som vet hvilken føler som mest sannsynlig er gåen?
Odd-M Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Det står en føler på en av bærearmene forran, men det er ikke sikkert at feilen ligger der.
tomasb Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Hos meg var det sensoren på bærearm bak som måtte skiftes
Odd-M Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Hmm? Trodde begge sensorene bak tilhørte nivåreg, men når jeg tenker meg om er det ikke usansynlig at den ene kombinerer data med den på forstillingen for å beregne nivå.
Fliid Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Nivå sensor bak og forran må være inntakte for at nivåreg for lykter skal fungere. Foreta en diagnose på bilen.
tomasb Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 På min kom det ikkje frem noe på diagnose, men siden ingen av lyktene justerte seg, så måtte eg tenke meg frem til hvilken sensor som var gåen. Tror eg betalte ca 700,- på Bavaria for en ny en, og 10 min å skifte...
uvex Skrevet August 8, 2009 Forfatter Skrevet August 8, 2009 Takk for hjelp ! om jeg kjøper sånn bmw diagnose verktøy som koster ca en 1000 lapp på ebay kan jeg lese av feilmelding på det da?
uvex Skrevet August 23, 2009 Forfatter Skrevet August 23, 2009 Hm, gar fått Carsoft nå, men vis ikke det kommer fram noen feil, som noen over her skriver, hvordan kan jeg da finne ut hvilken som er gåen?
stfoer Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Hm, gar fått Carsoft nå, men vis ikke det kommer fram noen feil, som noen over her skriver, hvordan kan jeg da finne ut hvilken som er gåen? Har du vært under bilen og sjekket. Det hender at festet på armen ruster av, og da ser du det med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå