Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

prøve og selge min e34 535i.

1988mod som er gått 290000

skal na se om det er noe interesse for min bmw 535i.

jeg har vart i grofta med bilen sa bare armen er boyd og felgen har en kjempe bulk, prover og fa tak i ny felg, men noen sier den kan rettes noe jeg tviler pa:)

gir overforing ma ogsa byttes men det folger med, samt lager i mellom aksel, det folger ogsa med:)

bilen har hvite blinkers rundt hele, 3x17 rondell felger med bra dekk, bra dekk pa den odelagte felgen og:)

235.45.17 og 275.45.17

m gulvmatter

hvite blinkers

strokent svart skinn interior

orig alpina ratt (5000kr)

el ruter 4x el soltak

mye mere utstyr

fin bil!

onsker ett bud for og se hvor mye jeg kan fa for den som den star:)

1k286y73lm6b8c1titr9.jpg

Skrevet

virker som lite interesse for denne bilen jeg skal hente deler til den til helga saa da blir det og ordne alt som er galt med den og prove og selge den om 1mnd tid:)

holder ikke til i Bergen holder til i hallingdal:)

Mvh Anders

Skrevet

Hei!

da maa du nesten komme med ett bud!:) men syns ogsa paa en mate det er litt dumt og selge den som den star:) fordi, jeg har fatt tak i felg, forstilling. og jeg har jo mellomaksel lageret og gir overforinga:)

skal hore me en til helga om han tar overflate rusta:)

men du kan komme med ett bud sa kan vi se om vi blir enige:) ja dette er en orig 535 som er inpotert ifra tyskalnd i 1997!:)

stroken inni!:)

Mvh Anders

Skrevet

åh, da så, nei tenkte mere om det var noe som muligens skulle mere fiks til da, har motor og drivverk intteriør osv, trenger bare ett karroseri og sette det i og da er det jo kjekt me noe som er 535 på papir så da jeg og stresse me godkjenning.

Skrevet

sant sant:) mulig jeg tar inn en 535 fra svergie/tyskland du kan jo sjekke toll paa den? tror ikke det lonner seg men du kan jo se? sa kan du jo bare ta det karoseriet nar jeg har tatt motor gir interior??

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...