Idris Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Hei Drivakslelen min gikk i stykker så bestilte jeg delen fra gs bildeler som brukt. Men det som var ulempen var at jeg ikke fikk mutteret med. Så nå står jeg uten mutter. Så spørsmålet er Hvor får jeg tak i den stygge mutteret til drivakselen. Har bmw 520 i. Mvh. Idris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 den som står i senter på navet? den trenge ikkje du ny om du trur det, med mindre du har ødelagt den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Vil tro BMW/GS bildeler har den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idris Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Den gikk i stykker den også=( når jeg prøvde å åpne den. Så er bare jakt etter ny mutter. Vei du hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idris Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Jg veit ikke om gs bildeler har det på lageret. Veit du om de har det?Siden jeg må fikse bilen fort som mulig. kan ikke vente med bestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 det har dei heilt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idris Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Går det ann å sjekke om de har det på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allez Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 hvilken modell er det snakk om her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idris Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 99 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allez Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 24191I0X1G er vel nr 4. på bilde der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idris Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 0X152L2W3B Del nr 4 tror du de har det på lageret. De har bare fra 1-3- at man kunne bestille de delene men nr 4 stod det faktisk ikke der??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allez Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 va feil link de dere trur eg, prøva i gjenn. http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 24191I0X1G ser ut som dei har 4stk på lager:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idris Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 Tusen takk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå