Bmw e39 Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Jeg tenkte jeg skulle få litt mere drag i bilen min, derfor har jeg leita litt på nettet etter priser å sånt. De fleste levrandørene ligger på en pris fra 4 til 6 lapper for box trimming. Men så kom jeg over bestchip.no, som bare koster 2500kr, å gir mere effektøkning enn de fleste andre, ifølge de så skulle jeg få 213 hk og 439 nm. Mens de fleste andre firmaeer bare gir rundt 200 hk å 410 nm. Blir litt skeptisk..... Noen som har vært borti dette firmaet, eller har kjøpt å prøvd produkter herfra???
korny Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Kjære Bestchip.no Jeg er en dame i min beste alder (74 år).En dag jeg surfet på nettet kom jeg over en fantastisk nettside, nemlig Bestchip.no.Ette å ha funnet min bil, Skoda Fabia, bestilte jeg Deres eminente trimmingsett og ventet i spenning på å motta varen.Etter noen dager mottok jeg pakken og gikk i gang med å montere trimmingsettet etter den enkle og lettfattelige bruksanvisningen, etter at jeg hadde utført testen nærmest steilet jeg ut av garasjen og det gikk på to hjul i svingene bort til eldresenteret der jeg spiller bingo hver torsdag, helt fantastisk!Jeg la bredsiden til og skrenset inn på den siste parkeringsplassen rett foran den kjekkeste mannen på bingoen.Han ble så betatt av bilen min at han inviterte meg sporenstreks ut på en romantisk middag.Senere den kvelden ringte Norsk Tipping og sa at jeg hadde vunnet 7,8 mill i Lotto.Når jeg nå skriver dette brevet til Dere,er jeg på bryllupsreise i Karibien med den kjekke mannen,alt dette skjedde pga Bestchip, Dere forandret livet mitt og jeg kan ikke få takket Dere nok!!Bestchip er sikkert et stort selskap, men jeg håper en av Deres sekretærer kan videreformidle min dypeste takk til de fantastiske menneskene som hadde en forretningside som førte til dette mirakelet i mitt liv! Ærbødigst,vennlig hilsen Deres største fan. PS.Dere må mer enn gjerne bruke denne henvendelsen i Deres flotte spalte "Kundekommentarer". dette er copycut fra "våre beste kundekomenterer" eg vet ikke riktig... lol....
Torbjørn E39 Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Du skal ikke noe til Nord Trøndelag i nærmeste da?
|Ole| Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Send en mail til salg@ksr.as du for pris der, kanskje det funker?
Bmw e39 Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 Du skal ikke noe til Nord Trøndelag i nærmeste da? Tjo, jeg bor jo i mosjøen, så hvis jeg får en god pris, så kansje.. Er jo datatuning jeg har mest lyst på da. Men det er 2 stk i mosjøen som driver med data tuning, de tar 5000,- Vet ikke hvor mye du tar????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå