furia66 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Holder på å bytte veivlager på min e36. Er moment nødvendig eller kan jeg bare dra til såpass mye jeg tror skruene tåler på hver veiv ? Har ingen momentnøkkel akkurat nå.. I såfall ca mye moment skal til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Skru til med moment så det blir skikkelig. Usikker på hvor mye som skal skrues til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 No skal ikkje du stole på meg når eg seie att eg skrudde til på feelingen, har ikkje fått havari enda inn i 10mnd med turbo på denne motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 main bearing cap bolts , tror det er veivlager di mener her, da skal det være. 20 Nm 50grader etter på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Hvilken motor er det? Har en bok fra GS der alle momenter er skrevet, gi meg 5 minutter så skal jeg scanne denne siden til deg!! Se spesielt nederste linje for forklaring!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 main bearing cap bolts , tror det er veivlager di mener her, da skal det være.20 Nm 50grader etter på. Dette er vel Ramlager?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furia66 Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 [ Tusen hjertelig !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå