jensemann23 Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Noen som kjenner til denne bilen? http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null Hvordan er disse motorene og girkassene i forhold til chipping? Dette er jo en mye bedre motor enn 525tds har jeg forstått. Noen som vet av denne bilen i trondheim? Er kmstanden for høy ift prisen? Jeg er på jobb nå, men kommer til trondheim på fredag. Noen som kunne tenke seg å se på den for meg innen fredag?
wirrumsen Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Jeg kan ikke se den for deg da jeg befinner meg på en annen kant av landet. Men kom virkelig den nye motoren allerede tidlig i 2000? Trodde den først kom ved facelift i 2001 (eller eventuelt slutten av 2000). Prisen er noenlunde ok. Vanskelig å sette noen riktig pris på disse da det er ganske få som tilbys. Både motor og gir skal fint tåle chip'ing. Selv ville jeg ikke gjort det. Man vet jo aldri hva som skjer.
jensemann23 Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 I forhold til f.eks denne så er den jo litt dyr i forhold til km-stand? http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null
wirrumsen Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 På sett og vis. Men så er den siste du linket til mye simplere. Den har manuelt gir, mangler info-display (dog er navigasjonen ganske verdiløs på den modellen), har helt ordinære stoffseter. De færreste ønsker manuelt gir på disse bilene. Det merker man også på hvor lenge den har lagt til salgs. Men klart, jeg ville fremdeles prutet en god del på den første du linket til.
jensemann23 Skrevet August 3, 2009 Forfatter Skrevet August 3, 2009 hva er en ok pris mener du da? 125 feks?
Bonden Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Synes disse bilene ser litt tamme ut uten takrails .- takrails= bruktimport ,men det viste du vel kansje.
Gunnar Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Rails kan ettermonteres. De er ikke så ille dyre, noen tusenlapper.
jensemann23 Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 hva synes du om prisen på denne da gunnar? hvilken navi er det som sitter i denne egentlig? Den likner ikke på den standard navi jeg har sett.
wirrumsen Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Det var en standard navigasjon på den tida. Men det er jo tross alt over 9 år siden. Brukergrensesnittet er dårlig/simpelt. Og kartene er jo egentlig temmelig utdatert. Nye kart koster en formue, og det er da langt bedre å kjøpe seg en egen GPS.
aloebiz.net Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Det var en standard navigasjon på den tida. Men det er jo tross alt over 9 år siden. Brukergrensesnittet er dårlig/simpelt. Og kartene er jo egentlig temmelig utdatert. Nye kart koster en formue, og det er da langt bedre å kjøpe seg en egen GPS. Går vel an å skaffe på en gratis måte
jensemann23 Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 ja,hehe. jeg har en garmin uansett, så navigasjon er egentlig uvesentlig. flere synspunkter på selve bilen? godt kjøp?
PenguiN- Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Aldri sett denne, men jeg synes den så veldig kjedelig ut og vanlig ut..eneste positive må jo være motoren? er jo ikke spessielt mye utstyr, ikke skinn, ikke strøken lakk, høy kilometer osv osv ? Jeg beklager, men kan ikke se hvorfor denne skal være så attraktiv ?
jensemann23 Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 vel, den har jo alt utstyr bortsett fra skinn da, jeg ser hvertfall ikke noe annet som mangler... men vanskelig dette med å kjøpe bil. ingenting er bra nok, og prisen har sin grense.. har sett litt på 320dat og, mange fine der til en ok penge men bare 136 hk. budsjettet mitt er max 140...og må være commonrail motor
jensemann23 Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 synes forresten 16:9 navi ser mye bedre ut enn den 4:3-skjermen som står i. er det bare å bytte ut?
jensemann23 Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 flere synspunkter?Skal prøve den på fredag. noe spesielt jeg bør se etter/spørre om utover det vanlige? kassa erjo nyoverhalt, men hva med motoren/turbo etter 265000 km. må jeg regne med overhaling der og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå