Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke se den for deg da jeg befinner meg på en annen kant av landet. Men kom virkelig den nye motoren allerede tidlig i 2000? Trodde den først kom ved facelift i 2001 (eller eventuelt slutten av 2000). Prisen er noenlunde ok. Vanskelig å sette noen riktig pris på disse da det er ganske få som tilbys.

Både motor og gir skal fint tåle chip'ing. Selv ville jeg ikke gjort det. Man vet jo aldri hva som skjer.

Skrevet

På sett og vis. Men så er den siste du linket til mye simplere. Den har manuelt gir, mangler info-display (dog er navigasjonen ganske verdiløs på den modellen), har helt ordinære stoffseter. De færreste ønsker manuelt gir på disse bilene. Det merker man også på hvor lenge den har lagt til salgs. Men klart, jeg ville fremdeles prutet en god del på den første du linket til.

Skrevet

Det var en standard navigasjon på den tida. Men det er jo tross alt over 9 år siden. Brukergrensesnittet er dårlig/simpelt. Og kartene er jo egentlig temmelig utdatert. Nye kart koster en formue, og det er da langt bedre å kjøpe seg en egen GPS.

Skrevet
Det var en standard navigasjon på den tida. Men det er jo tross alt over 9 år siden. Brukergrensesnittet er dårlig/simpelt. Og kartene er jo egentlig temmelig utdatert. Nye kart koster en formue, og det er da langt bedre å kjøpe seg en egen GPS.

Går vel an å skaffe på en gratis måte :D

Skrevet

Aldri sett denne, men jeg synes den så veldig kjedelig ut og vanlig ut..eneste positive må jo være motoren? er jo ikke spessielt mye utstyr, ikke skinn, ikke strøken lakk, høy kilometer osv osv ? Jeg beklager, men kan ikke se hvorfor denne skal være så attraktiv ? :)

Skrevet

vel, den har jo alt utstyr bortsett fra skinn da, jeg ser hvertfall ikke noe annet som mangler... men vanskelig dette med å kjøpe bil. ingenting er bra nok, og prisen har sin grense.. har sett litt på 320dat og, mange fine der til en ok penge men bare 136 hk. budsjettet mitt er max 140...og må være commonrail motor

Skrevet

flere synspunkter?Skal prøve den på fredag. noe spesielt jeg bør se etter/spørre om utover det vanlige? kassa erjo nyoverhalt, men hva med motoren/turbo etter 265000 km. må jeg regne med overhaling der og?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...