stianly Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 har en e36 318i med m43 motor.. bilen kan kjøre i 180km på 25liter. er dette normalt eventuelt hva kan jeg gjøre for å få ned forbruket.. normal kjøring på normalt turtall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Byttet luftfilter, olje og tennplugger i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 ikke så gale forbruk det der 0,72 på mila. kjør en test og skjekk lamda sonden den kan også ødelegge forbuket ditt om den er ødelagt. se over innsugsbeleg etter hull. gjør som personen over annbefaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Ehh, matte hvor? 1,38 pr mil er det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 har ikke byttet noe i de siden jeg byttet motoren.. kansje jeg skal bytte olje, og filter tennplugger. og luft filter se om det går ned da.. noe annet jeg kan gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Som skrevet over evnt. en diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 ok takker for svar får se over helgen når lønna kommer inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 e30en min brukte nesten 2 liter på mila. da var det lmm`n som var gåen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå