winchester Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Hvilken modell er motoren? Komplett motor uten topp for 800,-?
NoName Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 Har faktisk ingen aning kas modell det er. veit igrunn fint lite om motoren.. mangler dynamo, starter og topp.. resten trur eg skal være der..
NoName Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 dette går i bosse snart om ingen vil ha
winchester Skrevet Oktober 9, 2009 Skrevet Oktober 9, 2009 Hvor mye har du igjen? Kunne jo egentlig tatt alt og grytt det baki bilen om jeg kommer ned for blokka, så hvor mye skal du ha for alt? Skriv en liste over hva du har igjen.
NoName Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 Okei.. Eg har begge motorane, innsugene, tannstang (mekanisk) , travers, clutch(ny),trykkplate(ny), radiator og oljekjøler. Er det eg kommer no iallefall.. du kan jo gi et bud du..
winchester Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 Motoren du har komplett uten topp, er det også M20B25? Orginal clutch og trykkplate? Er litt usikker på hvor mye alt du har igjen er verdt, så gjerne si prisen du kunne tenkt deg.
Gjest Skrevet Oktober 17, 2009 Skrevet Oktober 17, 2009 Har du hele dashbordet? uten sprekker? evt instrumenter til 6er?
NoName Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 Er ei sprekke rett over der instrumentet står. ikkje noe instrumenter til salgs. Kan ta eit bilde i morra om interesse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå