hardrocxsludge Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Har du fortsatt bakfangeren liggendes ?
hardrocxsludge Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Hvordan er bakfanger i lakk ? har en dimantsvart 325 coupe, ganske nykjøpt med en stygg stayling av noe plastdritt, så jeg har rivd av alt og mangler bare bakfanger, inntil jeg har fått tak i en m3 bakfanger .. Så standen på fangern, hvordan vil du uttale den ?
NSR Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 Hel og grei fanger, men er brukt, så ikke 100% strøken. Er noen hakk/merker i lakken ca midt på fangeren mener jeg, ellers bra.
hardrocxsludge Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Bor i nærområdet . Men har ikke mulighet for å plukke den opp før neste uke i tilfelle .. Om den ser fin ut, er det mulig å plukke den med seg for 500 ,- ?
NSR Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 Må nok ha mer enn 500 for den, da kan den helle ligge i reserve Har samme farge på bilen min
hardrocxsludge Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 Ok , jeg strekker meg til 700 ,- - 750 ,- max ! For blir jo en fanger som bare skal sitte der nå til jeg får annskaffet en ny m fanger . Tenkte jeg skulle la vintern gå evnt, for det blir mest sansynelig motorbytte i den, å da har jeg ikke råd til alle bodypartsene enda . Om den ser fin ut og du ikke selger den før neste uke, så plukker jeg den opp for 700 ,- ? Er det en grei deal ? Digger den fargen, det er jo toppen av alle fargene til den bilen, mener jeg personlig !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå