336mik Skrevet August 3, 2009 Skrevet August 3, 2009 Siden andre ting begynner å bli klart,så er det nå på tide å koste på litt oppgraderte bremser på min e30(egentlig burde dette vært gjort for mange år siden). Bremser med tilpassede braketter,skiver(nav) og kalippere ønskes. Eventuelle mangler som feks bremseklosser er går greit,hvis dette er å oppdrive uten at man blir konkurs,eller må vente på dette en måned. Størrelsen burde være minimum rundt 300mm,men selvsagt foretrekkes 330mm. Både komplett kit(foran og bak) eller bare front er interesant. Skriv i tråd,eller via PM. Er innom bimmers daglig. Mvh.
Steven Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 300mm.de sitt big brake kit til E30 er jo å anbefale på det sterkeste! Har det foran nå og kjøper snart bak også. Disse er jo tuv godkjente også for E30. Papirene får du med Prisen er jo ikke til å gå konkurs av heller med det første, med tanke på hva du får. Kan jo også gjøre som meg, finne kalipere i norge til en fin penge for å så kjøpe skiver og braketter hos 300mm.de Her er link: http://300mm.de/312294mm/312294mm.html
336mik Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 Den siden er ikke dum.Men disse er,som du sier,tüv godkjente,og det har jeg ikke behov for,siden bilen aldri vil være mulig å få godkjent uansett. Prisen er forøvrig,uten at jeg har sjekket i det siste,ca lik GS sin,men gs har da 330mm,og hvis jeg ikke husker feil,tykkere skiver også.Og man kan ikke helt glemme 8stempla kalippere. Men,jeg merker at dette er typisk.Når jeg først har råd til bremser,så finnes tilnærmet ingenting å oppdrive i det ganske land.Når jeg derimot har svidd av penger på noe annet,så jeg definitivt ikke har råd til bremser,da hopper de fram som paddehatter. Søken fortsetter.
336mik Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 hopp og sprett og tjo og hei....tralalla
simen e30 Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 hopp og sprett og tjo og hei....tralallaå fire kvister deler seg: her kommer kim andre her er jeg hoho:)
Eirik Viste Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Hei du. Jeg har kontakt med en kar i Tyskland som slakter en E38. Der har han 4 stemplete calipere som 300mm.de har ferdige braketter og kit til. Med disse caliperne kan en bruke opp til 345/28 mm skiver fra E46 CSL. Caliperne alene vil koste ca 2.800 kr + frakt. 312mm og 325 mm skiver kan også benyttes med disse caliperne. Og det er originale BMW deler som gjør at reservedeler er lett å få tak i. Eirik. 92 22 65 44.
brunsame Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 hei, jeg har k-sport 356mm bremser framme, men er til e36, har en forstilling du kan få med om du er intresert? eventuelt bare navene?
336mik Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 Åssen pris snakker vi her brunsame? Og hvor store felger er minimum på disse? 18"?
Bimma /// Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 300mm.de sitt big brake kit til E30 er jo å anbefale på det sterkeste! Har det foran nå og kjøper snart bak også. Disse er jo tuv godkjente også for E30. Papirene får du med Prisen er jo ikke til å gå konkurs av heller med det første, med tanke på hva du får. Kan jo også gjøre som meg, finne kalipere i norge til en fin penge for å så kjøpe skiver og braketter hos 300mm.de Her er link: http://300mm.de/312294mm/312294mm.html Er desse tuv godkjente ?? Alt av papir følger med ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå