JoRFa Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Tenkte jeg skulle slenge ut noen bilder og litt info om førstebilen min. Bilen er en 1993 BMW e36 316I Coupe med 182000km på telleren. Den ble importert fra Tyskland i 2000 og har siden da hatt 2 eiere (inkl. meg). Bilen er lakkert i Samoablau metallic, som er en farge jeg personlig liker veldig godt. Fin farge som du ikke ser så mye av Det som er gjort med bilen: -Rieger Infinity frontfanger -Hvite blinklys -Skiftet frontlykter -Skiftet baklykter -Bakrutesenker -Lyktesenkere -Rondell 17" felger (225/45-17 dekk) Planer: -Selges Noen bilder etter vask og polering i helga. Edit: Salgsannonsehttp://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18436993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Skriker etter senk, men ellers var den jo fin. Hva blir neste bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoRFa Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 Ja, jeg er veldig klar over det Har tenkt på det mange ganger, men har vist aldri blitt noe av. Nå har jeg lyst på e46 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoRFa Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Bilen min har vært litt mongo i det siste, bare plutselig en dag så begynte den å "fuske" ved pådrag i 1.gir. Har drivi en stund for å prøve å finne ut hva problemet var. Trodde først det var Lamdasondaen eller en ventil det var noe med, men i går hadde jeg den på verksted og de fant ut det var luftmengde måleren som hadde tatt kvelden. Og den var ikke akkurat noe billig! kosta nesten 4000kr! Men fikk heldighvis tak i en brukt en som jeg fikk billigere, så nå håper jeg at det problemet er ute av verden. Tok samtidig EU kontroll på bilen og da ble det noen 2ere som må fikses. -For lang vandring på håndbrekket. -Bremsene tok mer på venstre side enn høyre. -Ødelagt venstre hjullager bak (det bråker ) Bytter også olje og filter i samme slengen som jeg har gjort hver 10.000km siden jeg kjøpte den for litt over 1 år siden Så bare jeg for fiksa dette så blir bilen tip top stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoRFa Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Forresten noen som veit hva slags frontfanger som sitter på bilen? satt på når jeg kjøpte den så veit ikke hva den heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Det er en Rieger Infinity fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoRFa Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Det kan nok stemme det ja ! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå