kampen Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 -En stk burgunderrød 4d 318i 1993 modell uten motor og noe nedplukket. Blant annet ingen frontdetaljer. Denne bilen har vært et tur på taket, men var kjørbar før demontering begynte. Karosseriet har klart seg bra til å ha tatt seg en runde. Ikke trillbar da venstre "bru" bak er fjernet. Venstre framdør er også borte. Bilen har vært registrert på norske skilter og er fri for heftelser. Selges for vrakpant! 1500 kr Skulle noen ønske deler av bilen er det muligheter for det. Send meg ei melding. Har masse annet liggende også. Så bare spør. Tlf 97088747. Svarer på sms! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Anders Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Hei! jeg er veldig intr i en av 318ene dine! nettopp til bilcross bruk hehe:) men jeg lurer paa om er det ikke noe att en sAnn girkasse som sitter i 318 skal passe inn pa en 3.5l? fint om noen kan gi meg ett svar paa dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 kan være intr i den blå. send mer bilder og info på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Anders Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 pris paa den bla? da blir det nok bud her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kampen Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Prisen er som det står i annonsen.. 4000 kr. Stolen man ser på bildet følger ikke med. Den kan gjøre det, men da koster bilen 5500kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje-Berg Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Er veltebruet i den lilla solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Hei! jeg er veldig intr i en av 318ene dine! nettopp til bilcross bruk hehe:) men jeg lurer paa om er det ikke noe att en sAnn girkasse som sitter i 318 skal passe inn pa en 3.5l? fint om noen kan gi meg ett svar paa dette:) Nei den passer ikke på m30 motor Skal du kjøre bilcross må du nesten vite om dette her, så du ikke går på en smell En av grunnene til dette er blitt "folkesporten" innen bilsport, er regelen om at deltageren plikter å selge bilen for kr.7000.- dersom det er bud på den. http://www.nafmotorsport.no/default.asp?side=7&meu=5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kampen Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 ....................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kampen Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 ............................ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kampen Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 ............................ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet August 21, 2009 Share Skrevet August 21, 2009 Hei! jeg er veldig intr i en av 318ene dine! nettopp til bilcross bruk hehe:) men jeg lurer paa om er det ikke noe att en sAnn girkasse som sitter i 318 skal passe inn pa en 3.5l? fint om noen kan gi meg ett svar paa dette:) Nei den passer ikke på m30 motor Skal du kjøre bilcross må du nesten vite om dette her, så du ikke går på en smell En av grunnene til dette er blitt "folkesporten" innen bilsport, er regelen om at deltageren plikter å selge bilen for kr.7000.- dersom det er bud på den. http://www.nafmotorsport.no/default.asp?side=7&meu=5 8000;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kampen Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Nye priser.. Om man har plass må dette være billige delebiler eller bra bilcross prosjekter. Kan vel gå i null på karosseriene ved litt delesalg. Siden den røde ikke er trillbar lenger så går vel den i deler. Ser du noe du trenger så gi en lyd. Tlf er fortsatt 97088747. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Kan du sende meg PM med mere info om den hvite? Interessert, hvis det er mulig å rette opp igjen min gamle. Får vite dette i morgen tidligst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Den hvite er solgt til undertegnede ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg