Gå til innhold

E36 nedplukket skadebil selges 1500 kr


kampen
 Share

Anbefalte innlegg

-En stk burgunderrød 4d 318i 1993 modell uten motor og noe nedplukket. Blant annet ingen frontdetaljer. Denne bilen har vært et tur på taket, men var kjørbar før demontering begynte. Karosseriet har klart seg bra til å ha tatt seg en runde.

Ikke trillbar da venstre "bru" bak er fjernet. Venstre framdør er også borte.

Bilen har vært registrert på norske skilter og er fri for heftelser.

Selges for vrakpant! 1500 kr

Skulle noen ønske deler av bilen er det muligheter for det. Send meg ei melding. Har masse annet liggende også. Så bare spør.

Tlf 97088747. Svarer på sms!

0iuqsoa2nro88lmypufk.jpg

i3xo1p2yc65yac81we08.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg er veldig intr i en av 318ene dine! nettopp til bilcross bruk hehe:)

men jeg lurer paa om er det ikke noe att en sAnn girkasse som sitter i 318 skal passe inn pa en 3.5l?

fint om noen kan gi meg ett svar paa dette:)

Nei den passer ikke på m30 motor :P

Skal du kjøre bilcross må du nesten vite om dette her, så du ikke går på en smell :)

En av grunnene til dette er blitt "folkesporten" innen bilsport, er regelen om at deltageren plikter å selge bilen for kr.7000.- dersom det er bud på den.

http://www.nafmotorsport.no/default.asp?side=7&meu=5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei!

jeg er veldig intr i en av 318ene dine! nettopp til bilcross bruk hehe:)

men jeg lurer paa om er det ikke noe att en sAnn girkasse som sitter i 318 skal passe inn pa en 3.5l?

fint om noen kan gi meg ett svar paa dette:)

Nei den passer ikke på m30 motor :P

Skal du kjøre bilcross må du nesten vite om dette her, så du ikke går på en smell :)

En av grunnene til dette er blitt "folkesporten" innen bilsport, er regelen om at deltageren plikter å selge bilen for kr.7000.- dersom det er bud på den.

http://www.nafmotorsport.no/default.asp?side=7&meu=5

8000;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye priser.. Om man har plass må dette være billige delebiler eller bra bilcross prosjekter. Kan vel gå i null på karosseriene ved litt delesalg. Siden den røde ikke er trillbar lenger så går vel den i deler. Ser du noe du trenger så gi en lyd. Tlf er fortsatt 97088747.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...