Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har e30 318iS motor for salg (kan bygge den til å passe e36) Den har nye rådelagre og hvis den blir solgt som turbomotor får den også nedfreste originalstempler og nye ringer (råder og stempler vektjustert)

Akkurat nå er turtallsperren på 7100 og kamdrevene er justert noe tilbake for å få en mer turtallsvillig motor (går meget bra, dette er noe jeg har forsket på i et par år nå :wink: )

Den kan også selges med piggyback sprut og større dyser osv for å kjøre turbo og e85 feks.

Kom med forslag/bud :)

Er ute etter S50 motor! Trenger ikke kasse

Skrevet

Sitter motoren i bil og kan prøves? Kunne vært intr å ha denne motoren i 518i touringen min ettersom det der sitter en ventilkakklenes m40 motor :)

Har du kviteringer for arbeide på motoren osv, følger motorledn. nett og hjerne med?

Skrevet

Ja den står i bilen nå, det eneste jeg har gjort med den er å bytte rådelagre... de kjøpte jeg for lenge siden.. Tenkte du på som sugemotor? alt du trenger følger med :)

Skrevet

Tenkte å sette motoren rett i bilen som den er ja som sugemotor. Skal bare ha touringen som bruksbil så. Kunne vært intr å prøvd denne motoren da, men blir vel litt langt å kjøre muligens. Hvor bor du?

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...