JulianS Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Har e30 318iS motor for salg (kan bygge den til å passe e36) Den har nye rådelagre og hvis den blir solgt som turbomotor får den også nedfreste originalstempler og nye ringer (råder og stempler vektjustert) Akkurat nå er turtallsperren på 7100 og kamdrevene er justert noe tilbake for å få en mer turtallsvillig motor (går meget bra, dette er noe jeg har forsket på i et par år nå ) Den kan også selges med piggyback sprut og større dyser osv for å kjøre turbo og e85 feks. Kom med forslag/bud Er ute etter S50 motor! Trenger ikke kasse
NA Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Sitter motoren i bil og kan prøves? Kunne vært intr å ha denne motoren i 518i touringen min ettersom det der sitter en ventilkakklenes m40 motor Har du kviteringer for arbeide på motoren osv, følger motorledn. nett og hjerne med?
JulianS Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 Ja den står i bilen nå, det eneste jeg har gjort med den er å bytte rådelagre... de kjøpte jeg for lenge siden.. Tenkte du på som sugemotor? alt du trenger følger med
NA Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Tenkte å sette motoren rett i bilen som den er ja som sugemotor. Skal bare ha touringen som bruksbil så. Kunne vært intr å prøvd denne motoren da, men blir vel litt langt å kjøre muligens. Hvor bor du?
JulianS Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 Bor i drammen, men kan vel møte deg på halvveien Er ikke hjemme fra ferie før den 15. da...
NA Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Ok. det høres bra ut Vet du forresten km-stand på motoren?
LarsFromasj Skrevet August 22, 2009 Skrevet August 22, 2009 Er ute etter S50 motor! Trenger ikke kasse Var det ikke du som aldri skulle ha en slik "møkkamotor" eller noe i den duren? Sekser har da ingenting i en BMW å gjøre!?!
JulianS Skrevet August 23, 2009 Forfatter Skrevet August 23, 2009 Det har jeg aldri sagt lars, mener at en sekser ikke har noe i en e30 å gjøre
JulianS Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 Selges på onsdag, hvis ikke sier jeg ifra
LarsFromasj Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Det har jeg aldri sagt lars, mener at en sekser ikke har noe i en e30 å gjøre Hva skal du ha den i da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå