DStraX Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 hei bremse lys og bak lys virker ikke på bilen, har sjekka pærer før noen spør noen som har opplevd dette før? eller har noen ide om hva det kan vere? bak lys lyser på høyre siden. Tim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 hei bremse lys og bak lys virker ikke på bilen, har sjekka pærer før noen spør noen som har opplevd dette før? eller har noen ide om hva det kan vere? bak lys lyser på høyre siden. Tim Dårlig kontankt, ledningsbrudd, sikring osv. mye å sjekke Kan være kaputt sikring på bremselysene, men vil tippe defelt bremselysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DStraX Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 ok. sjekka sikringene, og ledninger så langt jeg kan se bak der. mulig det er bryteren da noen måte jeg kan vere sikker på at det er den? tim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 ok. sjekka sikringene, og ledninger så langt jeg kan se bak der. mulig det er bryteren da noen måte jeg kan vere sikker på at det er den?tim Hvis du får en til å trykke inn bremsepedalen for deg, så kan du måle om du har 12V i pæreholderen til bremselysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DStraX Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 ordna det idag takk for hjelp! viste seg at det var irr på "kretskort" tingen i lykta. så bare dårlig kontakt egentlig Tim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå