HåkonH Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Må nå desverre selge M3'n til fordel for nyere bil med 4x4. Bilen er i god stand og går godt! Bilen er originalt en 1997mod 318IS M-Tech med sort taktrekk, sorte gulvmatter og klimaautomatikk. Bilen har også defa alarm med jekkesensor. M3delene er fra en 94mod M3. Alt er M3 så fremt som karosseri. S50B30 motor som har gått 144 000km. Ikke godkjent vognkort! Jeg er 2. eier i norge. Forrige eier som fikk bilen ombygd. Chippet hos TS Racing i fjor, skal gi 320hk og 350nm i følge forrige eier. Kvittering foreligger. Polyforinger i understell. Gule justerbare KONI dempere. KN Luftfilter. Meget pent Vader interiør grønt/sort. Meeget fin i karosseri og lakk, ikke rust! Olje og filter skiftet for 4000km siden, og vil bli skiftet før salg. EU-ok til juni 2011. Litt ulyd i dynamo, ny/brukt følger med. Et par ødelagte klips til dørtrekk. Feste til tåkelykt er ødelagt, men er festet provisorisk. Litt overflaterust på innside av bakluke. Ikke noe du ser uten og vite det. Bilen vil også bli polert før salg. Ring eller spør her for info! 130 000/BUD Mvh Håkon Hansen, Namsos. Tlf: 48059395 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 OPT på forumet sin gamle bil dette eller? Den har jeg sett.. Seriøst strøken bil! Mangler carbonaskebeger bak om det ikke har blitt kjøpt inn? så er den ganske lik GT innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 OPT på forumet sin gamle bil dette eller? Ja. Bilen er kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonH Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Ja, dette er gamle bilen til OPT ja. Han beholdte desverre carbondelene selv, så det er vanlig sort plast rundt girspake og askebeger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje-Berg Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Ok... Om denne donorbilen er en M3 som du sier, så er det en M3GT. Dette virker spesielt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 T-B Hvorfor skulle donorbilen plutselig være en gt? Den har ikke GT spoiler(e) Og motoren stammer heller ikke fra en gt.. Hvorfor i tilfelle skulle dette være en gt? strøken bil hvertfall! Jeg syns den var ganske billig i forhold til hvilken stand den ser ut til å være i? Eneste som trekker ned er grønne seter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Pga setene tenker jeg meg, er jo m3gt stoler inni den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 T-B Hvorfor skulle donorbilen plutselig være en gt? Den har ikke GT spoiler(e)Og motoren stammer heller ikke fra en gt.. Hvorfor i tilfelle skulle dette være en gt? strøken bil hvertfall! Jeg syns den var ganske billig i forhold til hvilken stand den ser ut til å være i? Eneste som trekker ned er grønne seter.. er jo sikkert dem grønne setene han mener. uten og anklage for noe edit; litt sein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Ja seff.. Setene.. Har vært våken siden kl15 i går, så begynner å bli litt trøtt.. Men det går jo an å få setene fra en annen bil enn motoren/understell osv kommer fra? Selvom jeg hadde hatt m5 plast og m5stoler i e34en jeg hadde, var bilen framdeles bare en m50.. Hadde jeg bytta motor til m30b35- hadde bilen framdeles bare vært en 535.. Nevnte bil er vel ikke noe mer enn en ombygd m3 med gt interiør? Til en fin pris syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonH Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Interiøret er fra en M3 GT ja, resten er "vanlig" M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Lenge siden denne er bygd om? Gjort noen forsøk på å godkjenne den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonH Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Den er vel ombygd i 2006/2007 mener jeg. Har ikke prøvd og godkjenne bilen. Mangler papirer på donorbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje-Berg Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Det jeg mener er interiøret ja, og det er veldig sjeldent å få tak i et komplett GT interiør... Å jeg kunne godt tenke meg den førerstolen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Hmm, okai...merkelig sak det her uten at jeg skal antyde noe som helst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje-Berg Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Hmm, okai...merkelig sak det her uten at jeg skal antyde noe som helst.. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg