Gå til innhold

BMW E36 M3 solgt.

HåkonH
 Share

Anbefalte innlegg

Snakket nå akkurat med forrige eier - OPT her på forumet, og interiøret hadde han kjøpt i Sverige.

Annonsen ligger her på bimmers:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=73721&highlight=

I tillegg kunne han fortelle meg at han hadde kjøpt alt av M3deler til ombyggingen av Johnny Bui eller hva han nå heter. Han skulle visstnok være her på forumet han også.

Ellers så er det OPT(Ole Peter Tinglum) som har fått bilen inn til Norge, og det var en eldre herremann som hadde den i Tyskland før han.

Bilen er forresten en original M-Tech bil med sort taktrekk, gulv og klimaautomatikk.

Mener ingen noe vondt, men bimmersforumet har ikke forbedret seg noe som helst når det gjelder OT eller Off Topic for dere som ikke forstår det. Spesielt i salgstråder.

Nye bilder er lagt til på første side.

Håkon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, okai...merkelig sak det her uten at jeg skal antyde noe som helst..

Hvis du tenker på min tidligere GT som ble stjålet, så stammer ikke disse stolene fra denne.

(sorry for off topic)

Denne bilen her hadde stolene før Tommy solgte GT sin også!

Det er Avusblå. Det er nødvendig med papirer fra donorbil for og så det godkjent? Det er også sveiset inn forsterkninger i traversfeste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært nede på biltilsynet en gang og forhørt meg ang dette med godkjenning av ombygde biler. Det jeg da fikk beskjed om, var og legge fram papirer på donorbil, motornr, chassisnr, tollpapirer og slikt.

Så måtte jeg ta med bilen på typegodkjent verksted for så og få de til og gi "klarsignal" på at opplysningene på papirene stemmer. :o

Regner med at disse forsterkningene er innsveist ja, bilen er veldig tight og fin, alle dørene går fint igjen, og alle glippene mellom karosseridelene stemmer 100%. Jeg for min del har aldri hørt om dette :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært nede på biltilsynet en gang og forhørt meg ang dette med godkjenning av ombygde biler. Det jeg da fikk beskjed om, var og legge fram papirer på donorbil, motornr, chassisnr, tollpapirer og slikt.

Så måtte jeg ta med bilen på typegodkjent verksted for så og få de til og gi "klarsignal" på at opplysningene på papirene stemmer. :o

Regner med at disse forsterkningene er innsveist ja, bilen er veldig tight og fin, alle dørene går fint igjen, og alle glippene mellom karosseridelene stemmer 100%. Jeg for min del har aldri hørt om dette :?

går desverre ikke ann å godkjenne denne da bil er nyere en motor.

gikk just på samme smell selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...