Tommy Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Hmm, okai...merkelig sak det her uten at jeg skal antyde noe som helst.. Hvis du tenker på min tidligere GT som ble stjålet, så stammer ikke disse stolene fra denne. (sorry for off topic) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonH Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Snakket nå akkurat med forrige eier - OPT her på forumet, og interiøret hadde han kjøpt i Sverige. Annonsen ligger her på bimmers: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=73721&highlight= I tillegg kunne han fortelle meg at han hadde kjøpt alt av M3deler til ombyggingen av Johnny Bui eller hva han nå heter. Han skulle visstnok være her på forumet han også. Ellers så er det OPT(Ole Peter Tinglum) som har fått bilen inn til Norge, og det var en eldre herremann som hadde den i Tyskland før han. Bilen er forresten en original M-Tech bil med sort taktrekk, gulv og klimaautomatikk. Mener ingen noe vondt, men bimmersforumet har ikke forbedret seg noe som helst når det gjelder OT eller Off Topic for dere som ikke forstår det. Spesielt i salgstråder. Nye bilder er lagt til på første side. Håkon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Du har glemt å nevne at den har defa alarm med jekkesensor Dere detektiver kan heller kjøpe dere Derrick på video enn å drive å antyde noe som dere ikke har den fjerneste anelse om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonH Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Pris kan diskuteres. Bilen må bort fortest mulig pga ny bil i sikte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solås Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Hva heter fargen på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonH Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Avusblå tror jeg det er. Meget pen farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Den vil jeg ha! Rå bil Bytte i 316? Tjener fort inn 130k da vettu hehehe..neida. Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Hmm, okai...merkelig sak det her uten at jeg skal antyde noe som helst.. Hvis du tenker på min tidligere GT som ble stjålet, så stammer ikke disse stolene fra denne. (sorry for off topic) Denne bilen her hadde stolene før Tommy solgte GT sin også! Det er Avusblå. Det er nødvendig med papirer fra donorbil for og så det godkjent? Det er også sveiset inn forsterkninger i traversfeste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 fin bil. avus blå (m3) er digg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonH Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 Har vært nede på biltilsynet en gang og forhørt meg ang dette med godkjenning av ombygde biler. Det jeg da fikk beskjed om, var og legge fram papirer på donorbil, motornr, chassisnr, tollpapirer og slikt. Så måtte jeg ta med bilen på typegodkjent verksted for så og få de til og gi "klarsignal" på at opplysningene på papirene stemmer. Regner med at disse forsterkningene er innsveist ja, bilen er veldig tight og fin, alle dørene går fint igjen, og alle glippene mellom karosseridelene stemmer 100%. Jeg for min del har aldri hørt om dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonH Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18509888 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonH Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Ny pris, må bort fortest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Da var vell denne så gått som solgt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Har vært nede på biltilsynet en gang og forhørt meg ang dette med godkjenning av ombygde biler. Det jeg da fikk beskjed om, var og legge fram papirer på donorbil, motornr, chassisnr, tollpapirer og slikt. Så måtte jeg ta med bilen på typegodkjent verksted for så og få de til og gi "klarsignal" på at opplysningene på papirene stemmer. Regner med at disse forsterkningene er innsveist ja, bilen er veldig tight og fin, alle dørene går fint igjen, og alle glippene mellom karosseridelene stemmer 100%. Jeg for min del har aldri hørt om dette går desverre ikke ann å godkjenne denne da bil er nyere en motor. gikk just på samme smell selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonH Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg