E28 TURBO Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Motor skal selges. Går fint og bra kjørte bilen hjem fra Larvik i helga. Komplett bil, skal ha noen deler selv så bare å fyre løs med det dere er innteresert i. Begynner å plukke ned til helga så bilen kan prøves fram til helga. Bilen har stoff intriør. Bakseter ok fram seter stykke. Lys grønn. Noen rust men ikke all verden. Masse fine deler. Er bla ei litt kul frontleppe enten alpina eller bbs Send pm eller ring meg på 91105345 ved innteresse. Truls Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Ingen som kunne tenke seg en fresk 2,8 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 hvilke deler er det du skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Mye for komplett bakstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Hva byr du? destroy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Vet ikke hva slikt er verdt jeg? 1500kr? så er det en start hvertfall. Trenger egentlig ikke bremser og dempere, så det kan du eventuelt beholde selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Du får alt. 1500kr så kommer du og skrur det av i helga sammen med meg. Så kan du hjelpe meg litt med det andre og hvis du har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Har du stikk akslene fra før eller. Hadde egentlig tenkt å ha de selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oakland Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Hvor mye for interiøret? de er jeg meget intresert i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 Det er ikke all verden det intreiøet. Baksetet er fint, men fører setet er dekslet bak ryggen tatt av på og er litt flekkete. Men funker fint og justeringene virker. 500kr for alt sammen. Side trekkene i dørene er til sveiv, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 mellom aksel med 96mm hullsirkel på fremre del?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_man Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Hei. jeg er interessert i Girkassa om den er bra. Manuell kasse ikke sant? Trenger ikke noen andre deler rundt den. muligens spakstellet. Send meg prisant. på PM. Får sjekka PM i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Den funket fint da jeg kjørte hjem iallefall. Skrapet ikke på noen gir og ingen lyd. Men bilen er gått ca 250 000km så den er jo sikkert ikke helt ny Mellomakselen må event måles. Skal prøve å få sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Bilde av frontleppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå