Dajusnes Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 hei skal lakke noen deler på bilen min. så skulle jeg få blandet meg lakk på sprayboks hos en lakkleverandør. di hadde kun 181 (/9) hadde ingen betydining.?? men kunne velge mange forskjellige farger. mere grønn;blå, grovere, gråere osv noen som kan hjelpe meg? Mvh Daniel
Glennski Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 9 er fargenyansen. Viktig å få den samme nyansen ellers vil fargen på de nye delene du lakker bli lysere/mørkere.
Dajusnes Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 Ja har skjønt det har noe gjøre med nyansen, men hvor kan jeg få tak i akkurat min lakk vist levrandøren ikke har den type kode, dem har bare 181 (gul) eller 181 (grå) ikke snakk om noe (/9) Mvh Daniel
Fliid Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Da har du ikke snakket med rette firma. 181 er en svart farge i BMW sitt sortement. Ikke gul, og ikke grå. Til Toyota, så er 181 hvit. Så sånn er det. BMW 181, det er viktig å presisere BMW.
StianA Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 lakken kan også skaffes hos bmw forhandlere, da er du helt sikker på og få riktig type
Dajusnes Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 Da har du ikke snakket med rette firma. 181 er en svart farge i BMW sitt sortement. Ikke gul, og ikke grå. Til Toyota, så er 181 hvit. Så sånn er det.BMW 181, det er viktig å presisere BMW. Her er det bare misførståelse, alså 181 (gul) vil være en diamantschwarz med gul nyanse, som jeg skjønte det. den var svart alså men kunne få den me blå,grå gul og foskjellige nyanser.. som jeg har skjønt er 181/9 den mørkeste av diamantschwarz, synd nermeste BMW forhandler er i tromsø.
Fliid Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Ah, skjønner. Er ikke lakk mann, så hørtes ut som du fikk en annen farge.. På grunnlag av at jeg vet at 181 Toyota er hvit farge.. : )
Dajusnes Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 hehe ja jeg skjønner Noen som vet hvor jeg kan få bestillt slik lakk på sprayboks da?
Breitling Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Dra innom nærmeste fargehandel. Mange av disse skaffer/blander billakk, hverfall her i byen (så slipper du å kjøre til Tromsø ) . Har brukt den lokale sjappa flere ganger, og fargen har vært match hver gang
Dajusnes Skrevet August 4, 2009 Forfatter Skrevet August 4, 2009 Dra innom nærmeste fargehandel. Mange av disse skaffer/blander billakk, hverfall her i byen (så slipper du å kjøre til Tromsø ) .Har brukt den lokale sjappa flere ganger, og fargen har vært match hver gang Skal ta å sjekke i morgen kansje jeg er heldig Takk for tips!
Dajusnes Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 Koed selger orginal BMW lakk på boks med klarlakk! Ja har sett dem har det, men står bare diamantswarch 181 ikke noe (/9) Synd det ikke går ant velge nyanse!
S.Arnesen Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Koed selger orginal BMW lakk på boks med klarlakk! Ja har sett dem har det, men står bare diamantswarch 181 ikke noe (/9) Synd det ikke går ant velge nyanse! Det trenger du ikke å tenke på, da det stemmer uansett. Min heter 362/2 elelr noe slikt, og jeg har alltid kjøpt 362... Matchet vær gang...
Springsteen Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Koed selger orginal BMW lakk på boks med klarlakk! Ja har sett dem har det, men står bare diamantswarch 181 ikke noe (/9) Synd det ikke går ant velge nyanse! Det trenger du ikke å tenke på, da det stemmer uansett. Min heter 362/2 elelr noe slikt, og jeg har alltid kjøpt 362... Matchet vær gang... Det er ihvertfall tull Kan være du har vært heldig med din farge, men kan love deg at det er forskjeller på nyansene, enkelte farger mer enn andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå