Jimxd Skrevet August 4, 2009 Skrevet August 4, 2009 Ok skal prøve å forklare det greisest mulig. Når jeg ruser bilen så går det fint. Når jeg slipper speeden så putrer den på vei ned på turtallet? Kan det være tennings problem ? Eller hull i eksosen?
S.Arnesen Skrevet August 5, 2009 Skrevet August 5, 2009 Slik gjør min også, det gjør alle seksere jeg har prøvd tror jeg. så det er nok vanlig
Jimxd Skrevet August 5, 2009 Forfatter Skrevet August 5, 2009 hmmm ok.. Trodde ikke alle var sånn. syns det høres helt jævlig ut syns jeg Hadde en ganske ny en før, å den gjorde ikke sånn.. men mne visst det skal være sånn så
525i1991 Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 ikke bare putrer nei:P men temmelig heftig når man gir den til ventilflyt/turtallssperre og slipper gassen, det er helt normalt. forskjellen kommer mest av at lyden blir godt dempet i eksosen på nyere biler, og enkelte gamle også
S.Arnesen Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 det gjør alle 4ere også Ja det kan godt hende, holder meg langt unna de
Brian Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 Min gjør også det, hørte ikke lyden godt før jeg bytta til effektanlegg. Nå putrer det av og til når jeg triller på giret mot kryss og når jeg triller på giret i nedoverbakker. Hender det småsmeller litt baki der når den dras litt på turtall og jeg girer, morro.
525i1991 Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 det gjør alle 4ere også Ja det kan godt hende, holder meg langt unna de holder meg unna bmw firere, er for lite effekt i dem til å ha det morro når bilene er så tunge:P toyota derimot:D nissan og forsåvidt^^
tmp Skrevet August 6, 2009 Skrevet August 6, 2009 det gjør alle 4ere også Ja det kan godt hende, holder meg langt unna de holder meg unna bmw firere, er for lite effekt i dem til å ha det morro når bilene er så tunge:P toyota derimot:D nissan og forsåvidt^^ Har du ikke hørt om e30 m3 du??? hehe
525i1991 Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 joda, det er jo ett lite unntak da. samme gjelder m10 blokka de henta 1600 hk ut av..men teller ikke den;)
E36Cab1 Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Skal ikkje "putre" ved f.eks motorbrems da ECU kutter bensintilførselen,da er det isåfall muligens hull i potta en plass slik at oksygen og HC rester antennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå