Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok skal prøve å forklare det greisest mulig.

Når jeg ruser bilen så går det fint. Når jeg slipper speeden så putrer den på vei ned på turtallet?

Kan det være tennings problem ? Eller hull i eksosen?

Skrevet

hmmm ok.. Trodde ikke alle var sånn. syns det høres helt jævlig ut syns jeg :P Hadde en ganske ny en før, å den gjorde ikke sånn.. men mne visst det skal være sånn så:P

Skrevet

ikke bare putrer nei:P men temmelig heftig når man gir den til ventilflyt/turtallssperre og slipper gassen, det er helt normalt. forskjellen kommer mest av at lyden blir godt dempet i eksosen på nyere biler, og enkelte gamle også:D

Skrevet

Min gjør også det, hørte ikke lyden godt før jeg bytta til effektanlegg. Nå putrer det av og til når jeg triller på giret mot kryss og når jeg triller på giret i nedoverbakker. Hender det småsmeller litt baki der når den dras litt på turtall og jeg girer, morro. :D

Skrevet
det gjør alle 4ere også;)

Ja det kan godt hende, holder meg langt unna de ;)

holder meg unna bmw firere, er for lite effekt i dem til å ha det morro når bilene er så tunge:P

toyota derimot:D

nissan og forsåvidt^^

Skrevet
det gjør alle 4ere også;)

Ja det kan godt hende, holder meg langt unna de ;)

holder meg unna bmw firere, er for lite effekt i dem til å ha det morro når bilene er så tunge:P

toyota derimot:D

nissan og forsåvidt^^

:twisted: Har du ikke hørt om e30 m3 du??? :twisted: hehe

Skrevet

Skal ikkje "putre" ved f.eks motorbrems da ECU kutter bensintilførselen,da er det isåfall muligens hull i potta en plass slik at oksygen og HC rester antennes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...