Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere som kan dette her er en fornuftig pris på en 91 mod. E36 325ia i god bruksstand?

Driver å kikker rundt på diverse biler nå, og vil unngå å kjøpe noe som ryker etter 1 mnd :?

Edit: Er sedan og touring som er aktuelt btw...

Skrevet

Det virket jo litt interessant det da, for min del i hvertfall.

Men er dette også en realistisk pris?

Skal ringe på en bil og sjekke muligheten for å komme og kikke på den i morgen.

Edit: Og før noen nevner det, så vet jeg at den "a'en" i ia sikkert er litt frastøtende for mange, men jeg kan leve med det ;)

Skrevet

Kan du utdype og begrunne litt? :P

Vet at manuell er morsomere, men sånnt kan jo bygges om etterhvert.

Og jeg har ikke funnet noen 325 med manuell kasse som er innenfor busjettet mitt.

Skrevet

Automat er greit for dem som liker det.

Som regel er biler med automat noe høyere priset en tilsvarende med manuel men i tilfelle E36 325i er det vel omtrent motsatt :)

Skrevet
Er mange grunner, som du selv sier, manuell er mye morsommere og en annen grunn er;

Ta ett rask søk på ordene "problem" og "automat"

Ja, men da har jeg jo en grunn til å bygge om til manuell etterhvert uten at dama kan klage :D

Kan da ikke være så håpløst vanskelig jobb dette vel? Eller?

Skrevet
Automat er greit for dem som liker det.

Som regel er biler med automat noe høyere priset en tilsvarende med manuel men i tilfelle E36 325i er det vel omtrent motsatt :)

Automat har jeg kjørt lite av. Bare 2 ganger, og første gangen (bare noen mnd siden) ble jeg jo helt forvirra, men det er jo ikke SÅ galt. Og med 90hk mer enn jeg har nå, så er det nok uansett opptur ;)

"Ok, 2 pedaler og en girspak som bare står der. Hvor i helvete skal jeg gjøre av venstre bein og høyre hånd?" men er vel en vanesak...

Skrevet

Venstre bein gikk det greit med etterhvert (Bortsett fra når jeg skulle svinge av og "clutchet" og selvfølgelig dro med meg den BREDE bremsepedalen på vei ned... Med bil bak :oops: . Gikk greit da) Høyrehånda fikk innta plassen sin på girkula, mest pga gammel vane ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...