duemorty Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Har en e36 jeg gjerne vil hive på noe styling på. ikke noe jalla dritt. Tips og bilder(styling på bil) av hvilke styling jeg burde gå for. Takker forsvar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Mtech ! Er ikke mye annet som passer bedre på en e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Mtech er helt klart det eneste og peneste etter min mening også... Men hver sin smak, det er ikke rått nok for alle og en hver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duemorty Skrevet August 4, 2009 Forfatter Share Skrevet August 4, 2009 har noen bilde av dette? og hvor får jeg kjøpt det? er ikke så inne på styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 har noen bilde av dette? og hvor får jeg kjøpt det? er ikke så inne på styling Se på side 7 i linken til Sladjan`s signatur... Han har Mtech styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Du kan kjøpe det på www.koed.no , www.gsbildeler.no. Ser det er en del som ligger ute til salgs på deler selges også. Kjekt å kjøpe originalt egentli da det passer perfekt, alltid litt tull med uoriginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå