Azeton Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Samme visko som på M50? hvis det er så har jeg liggende hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Samme visko på alle E36 untatt M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Samme visko som på M50? hvis det er så har jeg liggende hjemme.. Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Samme visko på alle E36 untatt M3 Sikker på det? Er forskjellige vifteblader på noen ihvertfall.. Noen har tre skruehull og noen fire. Mener det var forskjellig størrlse på visko'n også. Men godt mulig det passer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 jeg har en m40 delemotor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Samme visko på alle E36 untatt M3 Sikker på det? Er forskjellige vifteblader på noen ihvertfall.. Noen har tre skruehull og noen fire. Mener det var forskjellig størrlse på visko'n også. Men godt mulig det passer på. Dieselene har tre skruehull ja, men de er jo rimelig sjeldne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå