kaihore Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 hei! Har to differ, en jeg skal ha selv, og en jeg skal selge, men finner ikke de når jeg søker etter delenr på gs osv:S Noen som kan hjelpe meg? her er nummerene som jeg fant på diffene: 1: 3.46 0232 1212339 2: 3.91 9131 1 211 699.9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 den øverste er en åpen diff med 3.46 utveksling. den nederste er sannsynligvis en sperrediff fra m5 med 3.91 utveksling.. mulig jeg tar feil nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 for å sjekke om en diff har brems/sperre, er det ikke da bare å vri på mellomakslingen, å se hvilken vei hjula går? om jeg snur på mellomakslingen på begge diffene, så går hjula samme vei, og jeg greier ikke holde de igjen:P ene diffen kommer fra en 520i 24v å den andre fra en 535ia, men skulle gjerne hatt teknisk data ut fra delenr, men finner det ikke:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 du vrir på ett av dekkene, ikke mellom akselen. se hvem vei det andre hjulet går når du vrir på det ene. går de samme vei er det brems... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 stemmer det ja, dersom det står en S på diffen så er det LSD diffbrems.. men numrene på utvekslingen jeg ga deg stemmer mer trenger du vel egentlig ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 stemmer det ja, dersom det står en S på diffen så er det LSD diffbrems.. men numrene på utvekslingen jeg ga deg stemmer mer trenger du vel egentlig ikke? nei, gjør vel egentlig ikke det, hadde kun hvert greit å kunne dokumentere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 ja såklart søk opp disse diffene da vel så har du delenr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 ja såklart søk opp disse diffene da vel så har du delenr jammen delenr stemmer ikke:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 gjør ikke noe det da du har jo tekniske data, trenger ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 gjør ikke noe det da du har jo tekniske data, trenger ikke mer for å kunne garantere for varen jeg selger var det jeg tenkte det til;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå