KentRogerE34 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Jeg har turbomata min e34 2.0l var og skulle mappe og benke bilen. men fant da ut at jeg må ha noen bedre plugger. (sitter orginale i den nå) gnisten greide ikke å holde følge. noen som vet hvor man får tak i dette? har titta litt rundt. men finner ikke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bandit Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Prøv NGK plugger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Kjøp NGK BKR8EIX og gap de til 0.5mm Brukt det på turbomaskin lenge nå, og det funker. Får kjøpt de billig på ebay bl.a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentRogerE34 Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Takker så mye. da blir det shoping. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Er vel mer tenninga di som er for svak enn at det er pluggene vel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentRogerE34 Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Ikke noe problem med tenninga. kjører med 2 tennings forsterkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 dere prøvde ikke banke de ned? orginale ngk som er en grad kaldere kunne dere bare stukket å kjøpt på nærmeste rekvisita sjappe og benka ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentRogerE34 Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 hadde det ikke bare vært sent på lørdag så. ikke noe som var åpent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå