Chrissstian Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Skal ha hjulstillingskontroll på min E36 318is.. Men det som må gjøres før det kan bli tatt kontroll er bytte av ytre styreledd på venstre side og bakre bærearmsforinger begge sider fremme. Er ikke så veldig godt kjent på koed.no eller gsbildeler.no, så er det noen her som vil finne de delene som trengs, som tidligere nevnt, for meg? Er som sagt ytre styreledd venstre side og bakre bærearmsforinger begge sider fremme. -Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 På Koed skal du ha det som heter bærearms bøsninger, for og sporestænger, hvis jeg har forstått deg riktig. Hvis du enda er i tvil anbefaler jeg deg å ringe Koed og spørre dem. De danske navnene kan være litt forvirrende hvis man ikke vet hvordan delen ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Jeg fant ut hvilken deler jeg skulle ha rett etter jeg postet innlegget, så delene er påvei Men ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå