Hopen Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 har foressten tilbud om å kjøpe en e28 mellomaksel med stor hardy. noen som vet om den passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Da er motorkontakt loddet på, og olje, slangeklemmer og div annet småtteri jeg trenger kjøpt inn. Idag skal jeg hente mest sannsynlig hente bunnpanne og oljesil, så da blir det bytte av det imorgen og montering av motor på torsdag eller fredag. Blir lite tid til overs når man går skole langt unna å bor på hybel:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 bunnpanne er nå byttet og skal hjem etter skolen idag å sette inn motor. Så blir sikkert oppstart idag:) Bilder kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Da er motor inne:) Skal montere innsug og koble til alt idag nå så blir det prøvestar:) skal legge ut bilder ikveld. Kan vel også legge til at zf-kassen ikke ble brukt. Fikk tak i getrag 260 kasse som er gått 180000 som jeg satte på istede. regner med det blir bedre utveksling og lettere å finne mellomaksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Da er motor inne og starter:) venter nå på e30 mellomakslinga som blir kappet inn 3.1cm for å passe.. Den blir montert imorgen og blir montert nytt sebering rustfritt effektanlegg fra motor og bak over helga:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 se der ja. planer for eksteriør og felger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Blir bestilt 4stk brock b1 9x16 snart tror jeg:) så infinityleppe, grøftelys og sideskjørt:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Blir bestilt 4stk brock b1 9x16 snart tror jeg:) så infinityleppe, grøftelys og sideskjørt:p høres absolutt ikke feil ut. seidl sine skjørt bygger ikke så langt ned som infinity, så d kan jo være ett alternativ. siden du har facelift å den har OK hekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Da er motor inne og starter:) venter nå på e30 mellomakslinga som blir kappet inn 3.1cm for å passe.. Den blir montert imorgen og blir montert nytt supersport effektanlegg fra motor og bak over helga:) Mått kort den inn altså? e itj nå måte å få det der te å pass uten å kort den inn da? Og te slutt, kor du fikk korta den inn hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Da er motor inne og starter:) venter nå på e30 mellomakslinga som blir kappet inn 3.1cm for å passe.. Den blir montert imorgen og blir montert nytt supersport effektanlegg fra motor og bak over helga:) Mått kort den inn altså? e itj nå måte å få det der te å pass uten å kort den inn da? Og te slutt, kor du fikk korta den inn hen? Ja, e30 320 akslinga ble for lang, men 325 aksling skal passe siden den er kortere.. Dette er fordi getrag 260kassen er lengre en 240kassen.. Jeg fikk læreren på mekken i åfjord til å korte den inn:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 hehe ja vet 320 akslinga er nesten litt for lang for m20b25 min også, er en 260 kasse på den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Da har jeg vært ute å prøvekjørt:) stooor forskjell fra m20b20:P fin lyd ble det også med sebring eksosen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Ny sebring eksos fra manifold og bak:) Ellers er det også montert nytt supersport 60/40 fjærer og dempere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå