-Roger- Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Som overskriften sier. Er ganske usikker selv på hvor mye jeg kan få for denne bilen.. 93 modell, 160 000km, KW highsport coiloverkit, rustfri bakre del av eksos og helt nye BF goodrich dekk. Bilen er momset inn i landet men ikke betalt engangsavgift på 102 780 kr... Kan hende du kan spare penger på alternativ avgiftsberegning, men dette har jeg ikke sjekket opp i. (Var bare en som nevnte dette) Prisantydning? 60 000! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 3.0l ? Årsmodell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Ja, selvfølgelig... 3,0 og 1993 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 bytte mot en e36 320ci og kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 7, 2009 Forfatter Share Skrevet August 7, 2009 bytte mot en e36 320ci og kr?har du info og bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Hva heter fargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Hva heter fargen? Diamantsort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Cain- Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Hvorfor skal du selge bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Hvorfor skal du selge bilen? Skal ikke lyve og si det er fordi jeg skal kjøpe leilighet, skolegang e.l Penger til å kjøpe andre biler.. Hvis ingen vil ha den, sitter jeg kanskje skilt på den til neste år eller bygger om en annen coupe.. Hvis jeg sitter skilter på den kommer jeg nok uansett til å selge den om ikke så lenge etter det Jeg kjøper og selger biler hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 selg den i deler flere jeg har lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 selg den i deler flere jeg har lyst på Hvlike deler vil du ha da og hvor mye snakker vi om i pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Jeg har jo heller ikke lagt den ut for salg andre plasser enn her på bimmers da, for jeg må ikke akkurat selge. Jeg liker bilen men fristelsen er ofte stor til å betale avgiftene men gidder ikke det så sent i år. den skal ikke være vinterkjørt før meg så det er ikke noe jeg har tenkt å begynne med heller...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Cain- Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 Registreringsnr på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 11, 2009 Forfatter Share Skrevet August 11, 2009 Registreringsnr på bilen? Det finnes dessverre ingen registreringsnr enda siden den ikke er rigstrert. Men jeg har selvfølgelig tysk vognkort, servicehefte, kvittering på at moms er betalt, tuv papir på hele bilen, tuv papir på coilover osv. Bilen er forresten godkjent av tuv med coiloverne montert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg