Glenglen Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 har sittet å klødd meg i hode lenge nå, og finner ikke no bra tegning over rattet i 3'rn min. har 01 316 med vanlig ratt (3 eiker) men får ikke av dekslene. selfølgelig de 2 skruene i bunn, men klippsene inni har jeg ingen anelse om hvordan sitter og vil ikke ødelegge noe. skal lakkere listene i bilen sølv Noen som har demontert før eller generel peil på rattet? Rattet mitt er likt som på bilde, men ikke multifunskjonelt. Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Håper dette kan hjelpe deg http://www.cartuner.com/installs.detail.php?install_id=129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Takk takk nå er det ut å fikle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå