Hjelen Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Nydelig 530d Sleng ut noen interiørbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWindividual Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Noen som veit om det er mulig å få digital tv tuner slik at jeg kan få inn tv signal og kan se tv? Det er mulig men ikke for norsk tv enda. Har selv digitaltuner men får inn kun tv i utlandet der dem har mpeg2. Per i dag så mener jeg at det ikke finnes tunere for bil som støtter mpeg4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Kan ta noen interiørbilder men driver å bytter fra skog til Titaniumsilver lister, har tatt alle lister bortsett fra midtkonsoll og gearkule nå. Skal utover på GS å kjøpe gearkule i dag tenkte jeg. Håper de har noe som matcher. Org gearkule i titanium var nemlig utgått hos BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Likna på BBS RX-II som jeg har hatt på 2 av mine biler. Bare at jeg hadde 18" Sleng opp et bilde da slik at jeg kan sammenligne, er usikker på hva de heter selv. Hvis noen vet er det bare å skrike ut! Sjekka litt rundt på nettet, er BBS RX II ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Fin bil med fine felger Kanskje jeg får se den "live" en dag! Automat eller manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Joa, den dukker stadig opp inni byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Det var ønske om interiørbilder, her kommer de. Som dere ser så står det igjen litt skog, det skal bort. Har ny midtkosoll liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 17, 2009 Share Skrevet August 17, 2009 Jeg har lyst på samme ratt som du har. Er det varme i det? Vet du om det går å få varme i det? Har nemlig rattvarme og det vil jeg fortsatt ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 Jeg har lyst på samme ratt som du har.Er det varme i det? Vet du om det går å få varme i det? Har nemlig rattvarme og det vil jeg fortsatt ha! Det er ikke varme i mitt hverfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Fikk ny tannstang på Garanti hos BMW. Goodwill som de så fint kalte det, hehe. Fikk verkstedet til å bytte bærearmer og lenkestag samtidig da det var påvist slakk i venstre opphengskule. Ble en helt ny bil å kjøre. 19" sliter kuler og ledd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 ..driver å bytter fra skog til Titaniumsilver lister, har tatt alle lister bortsett fra midtkonsoll og gearkule nå... Hei, nydelig bil dette og sikkert en drøm og kjøre! Sliter selv med skog i min e39 og lurer dermed på hvor du har handlet nye lister? eller har du bare lakkert skogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 ..driver å bytter fra skog til Titaniumsilver lister, har tatt alle lister bortsett fra midtkonsoll og gearkule nå... Hei, nydelig bil dette og sikkert en drøm og kjøre! Sliter selv med skog i min e39 og lurer dermed på hvor du har handlet nye lister? eller har du bare lakkert skogen Jeg handla orginale Titaniumslister hos GS i Bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 fin bil, likte spessielt fargen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå