Gå til innhold

Min nyinnkjøpte E-39

Tort
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som veit om det er mulig å få digital tv tuner slik at jeg kan få inn tv signal og kan se tv?

Det er mulig men ikke for norsk tv enda. Har selv digitaltuner men får inn kun tv i utlandet der dem har mpeg2.

Per i dag så mener jeg at det ikke finnes tunere for bil som støtter mpeg4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ta noen interiørbilder men driver å bytter fra skog til Titaniumsilver lister, har tatt alle lister bortsett fra midtkonsoll og gearkule nå. Skal utover på GS å kjøpe gearkule i dag tenkte jeg. Håper de har noe som matcher. Org gearkule i titanium var nemlig utgått hos BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likna på BBS RX-II som jeg har hatt på 2 av mine biler. Bare at jeg hadde 18"

Sleng opp et bilde da slik at jeg kan sammenligne, er usikker på hva de heter selv.

Hvis noen vet er det bare å skrike ut!

Sjekka litt rundt på nettet, er BBS RX II ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Fikk ny tannstang på Garanti hos BMW. :shock:

Goodwill som de så fint kalte det, hehe.

Fikk verkstedet til å bytte bærearmer og lenkestag samtidig da det var påvist slakk i venstre opphengskule. Ble en helt ny bil å kjøre. 19" sliter kuler og ledd. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..driver å bytter fra skog til Titaniumsilver lister, har tatt alle lister bortsett fra midtkonsoll og gearkule nå...

Hei, nydelig bil dette og sikkert en drøm og kjøre! Sliter selv med skog i min e39 og lurer dermed på hvor du har handlet nye lister? eller har du bare lakkert skogen :?::oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..driver å bytter fra skog til Titaniumsilver lister, har tatt alle lister bortsett fra midtkonsoll og gearkule nå...

Hei, nydelig bil dette og sikkert en drøm og kjøre! Sliter selv med skog i min e39 og lurer dermed på hvor du har handlet nye lister? eller har du bare lakkert skogen :?::oops:

Jeg handla orginale Titaniumslister hos GS i Bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...